مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی لرستان:

پرداخت ۴ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان تسهیلات به طرحهای آسیب دیده از کرونا در کوهدشت

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۲:۱۹:۲۰
کد خبر: ۱۰۵۴۳۴۹
پرداخت ۴ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان تسهیلات به طرحهای آسیب دیده از کرونا در کوهدشت
علی آشتاب گفت: تعاونی ها با تجمیع سرمایه و کار جمعی زمینه و بستر لازم جهت ایجاد فرصتهای شغلی و توسعه اقتصادی را فراهم می کنند.
به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛آشتاب در جلسه ستاد توسعه کوهدشت که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به اهمیت و نقش شرکت های تعاونی توسعه و عمران در رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار، اظهارکرد:هدف از تشکیل تعاونی های توسعه عمران شهرستانی تسریع در رشد و توسعه شهرستانها، مشارکت مردم در برنامه های اقتصادی ، استفاده از ظرفیت فکری و ایده های مردم در توسعه اقتصادی ،تجمیع سرمایه های مردمی و بسترسازی برای ورود بخشهای تعاونی و خصوصی به فعالیتهای بزرگ اقتصادی می باشد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه نیم درصد جمعیت شهرستان می بایست عضو این تعاونی شوند ، افزود : انجام فعالیت‌های عمران توسعه  و آبادانی شهرها و روستاها ، ابادانی بافتهای فرسوده و انجام فعالیتهای مختلف اقتصادی از جمله وظایف این تعاونی ها می باشد .

او به بیان حمایت دولت از جمله مشوق های بیمه ای،  یارانه دستمزد و طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی پرداخت و گفت :در زمینه اشتغال روستایی در شهرستان کوهدشت تاکنون تعداد ۱۱۲ طرح اقتصادی با اشتغال ۲۵۸ نفر و تسهیلاتی به مبلغ ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط بانکهای عامل پرداخت شده اند.

آشتاب با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور نیز ،یادآورشد :تاکنون در شهرستان کوهدشت ۴ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان تسهیلات به طرحهای آسیب دیده از کرونا با اشتغال ۵۶۵ نفر پرداخت شده است .  

 

نظر شما