بزرگداشت هفته دفاع مقدس بزرگداشت ارزشهای نظام و انقلاب است

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۲:۵۱:۵۱
کد خبر: ۱۰۵۴۳۸۱
بزرگداشت هفته دفاع مقدس بزرگداشت ارزشهای نظام و انقلاب است
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه بزرگداشت هفته دفاع مقدس را بزرگداشت ارزشهای نظام و انقلاب دانست و تصریح کرد: امروز باید در مسیر شهدا حرکت کنیم و ارزشهای هشت سال دفاع مقدس را در جامعه نهادینه کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز ،سلیمان رستمیان با اشاره به برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران متأثر و الهام گرفته از فرهنگ عاشوراست و خون‌های پاک شهیدان انقلاب اسلامی ریشه در کربلای حسینی دارد و قیام عاشورا دارد.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس آینه عاشورا و قیام امام حسین علیه السلام در دشت کربلا بود، رزمندگان اسلام فرهنگ عاشورایی را به معنای واقعی آن در جبهه های حق علیه باطل به تصویر کشیدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه بزرگداشت هفته دفاع مقدس را بزرگداشت ارزشهای نظام و انقلاب دانست و تصریح کرد: امروز باید در مسیر شهدا حرکت کنیم و ارزشهای هشت سال دفاع مقدس را در جامعه نهادینه کنیم، هفته دفاع مقدس درسهایی عبرت آموز و نهفته در دل خود دارد که متاسفانه در جامعه امروز بکار گرفته نمیشود.

رستمیان گفت: تمام افرادی که دل در گرو این نظام و انقلاب دارند باید در جهت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز اظهار کرد: امسال که در شرایط کرونا از برگزاری برنامه های جمعی محروم هستیم ، برنامه های چهلمین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس باید با محوریت ترویجی و تبلیغی برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه کار برای انقلاب و شهدا باید با اعتقاد قلبی باشد گفت: ما کارگزران نظام به عنوان سربازان این انقلاب اگر در کار خود کوتاهی کنیم در آخرت جوابگوی شهدا و ایثارگران نخواهیم بود، کار برای انقلاب همچون بزرگداشت هفته دفاع مقدس هیچ موقع با کار اداری و چارت سازمانی پیوند نخواهد خورد، بلکه باید با اعتقاد قلبی و دلی سرشار از ایمان و انگیزه صورت گیرد و این از آموزه های دفاع مقدس است، لذا ما به عنوان سرباز این این انقلاب در کنار دیگر دستگاه های اجرای باید در جهت بزرگداشت هفته دفاع مقدس تلاش کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است برای قدر شناسی از آنانی است که بیشترین سهم را در تکوین ارزش های انقلاب و دوران مبارزه و مقاومت ملت ایران داشته اند.

رستمیان خاطرنشان کرد: این انقلاب با پرچم حسینی و قیام عاشورا گره خورده و به یقین به صاحب اصلی آن یعنی حضرت ولی عصر ارواحنا فداه خواهد رسید انشاءالله و ما هم در این را از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز