در دیدار اعضای هیئت اسکواش لرستان با" کریمی " مطرح شد؛

رفع موانع فنی خانه اسکواش خرم آباد / توسعه و گسترش این رشته در شهرستانها مهمترین برنامه اسکواش لرستان

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۰۱:۱۳:۲۲
کد خبر: ۱۰۵۴۶۵۳
رفع موانع فنی خانه اسکواش خرم آباد /  توسعه و گسترش این رشته در شهرستانها مهمترین برنامه اسکواش لرستان
اعضای هیات اسکواش لرستان با سید علی کریمی مدیر کل ورزش جوانان لرستان برای رفع موانع فنی خانه اسکواش خرم آّباد و گسترش اسکواش در شهرستانها دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ در این  نشست که با حضور سید علی کریمی مدیرکل ورزش وجوانان لرستان ،عبدالله عزیزپور معاون ، منصور داودی نژاد رئیس هیات ،مهرداد صالحی ،دبیر هیات اسکواش ،خانم نصرالهی نایب رئیس هیات اسکواش ،فرهاد دیناروند معاونت جوانان و فرهنگی اداره کل و خانم جمال شرف معاون ورزش بانوان و فرشید گله دار مدیر روابط عمومی هیات اسکواش  وجمعی از دست اندرکان انجام گرفت طرفین به بحث راجع به مسائل و مشکلات موجود پرداختند.

رئیس هیات اسکواش استان مهمترین مشکل فعلی این هیات را مشکلات فنی خانه ای سکواش خرم آباد و نبود فضا و امکانات مناسب در شهرستانهای مختلف استان برای توسعه ایم ورزش مفرح و جذاب عنوان کرد .

منصور داودی نژاد تصریح کرد :از مدیر کل ساعی و مجوعه مدیریتی اداره کل ورزش و جوانان استان می خواهیم با رفع این مشکلات و توجه به زیز ساخت های اولیه به این رشته قطعا در آینده نزدیک شاهد رشد و شکوفایی این ورزش در سطح اول کشور خواهیم بود .

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان نیزدر این نشست گفت : استانداردهای لازم در خانه اسکواش  رعایت نشده است و در شهرستان ها هم فضای ورزشی به صورت تخصصی در اختیار علاقه مندان به این رشته وجود ندارند تا فعالیت های این ورزش توسعه یابد لذا انتظار داریم رییس هیئت تمام تلاش خود را با استفاده از همه ظرفیت های موجود برای حل این مشکلات به کار گیرد.

سیدعلی کریمی با تاکید بر لزوم وحدت در جامعه اسکواش استان برای موفقیت این ورزش با بیان اینکه اولین دغدغه ما استانداردکردن کف خانه اسکواش است  قول مساعد داد تا در کوتاه ترین زمان ممکن با اعتباراتی که در سال 99 تزریق شده است این مشکل را برطرف کند.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان همچنین تاکید کرد: با استانداردکردن خانه اسکواش وتوسعه  زیرساخت های این ورزش  می توانیم  در ایام پیش رومیزبان مسابقات مختلف ورزش  اسکواش در استان نیز باشیم.

در این جلسه مهم ترین دغدغه تعویض کفپوش معیوب اسکواش خرم اباد و همچنین بحث در مورد وضعیت اسکواش شهرستانها مخصوصا بروجرد گفتگو شد، مشکلاتی نظیر در اختیار گرفتن مجموعه اسکواش بروجرد که در اختیار(( انجمن دارت)) قرار دارد و پیگیری  منصور داودی نژاد جهت باز پس گیری و استفاده جوانان مستعد بروجرد با توجه به استعدادهای ان دیار از اهم این مباحث بود.

در پایان علی کریمی با قدر دانی از اعضای هیات اسکواش افزود : پیشنهادات به صورت مکتوب ارائه شود وقول مساعد داد هر چه سریع تر در جهت رفع موانع موجود تلاش خواهد کرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز