نایب قهرمانی پلیمر خلیج فارس خرم آباد در مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۱:۵۲:۵۶
کد خبر: ۱۰۵۴۸۷۰
نایب قهرمانی پلیمر خلیج فارس خرم  آباد در مسابقات دوومیدانی قهرمانی  باشگاه های کشور
تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد در بیست و چهارمین دوره رقابت های دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور در بخش آقایان، با ۱۱ طلا،۹نقره و ۴ برنز با ۲۲۴ امتیاز و با اختلاف کم نایب قهرمان شد.

 به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ در بیست و چهارمین دوره رقابت های دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور در بخش آقایان که ۱۵ و ۱۶ شهریورماه سال جاری در تهران برگزار شد، تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با ۱۱طلا، ۹نقره،۴ برنز ،دو رده چهارمی، دو رده پنجمی،یک رده ششمی،دو رده هفتمی و یک رده نهمی  نایب قهرمان شد.

 در این مسابقات فولاد مبارکه سپاهان وصنعت مس کرمان اول و سوم شدند.

جابجایی رکورد ملی توسط ورزشکار  پلیمر خلیج فارس خرم آباد

 در روز دوم و پایانی این مسابقات رکورد ملی پرش با نیزه در رده سنی نوجوانان و جوانان توسط ورزشکار تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد جابجا شد در این مسابقات  ارشیا مصدقی موفق شد با عبور از مانع ۴.۷۰ متر رکورد ملی پرش با نیزه را در رده سنی نوجوانان و جوانان بهبود ببخشد، در این مسابقه ۵ورزشکاری از دانشگاه آزاد اسلامی مدال طلا ،  ارشیا مصدقی از تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با ۴.۷۰ مدال  نقره و حسین فلاح از تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد مدال برنز را کسب کردند.

پیرجهان در ۴۰۰ متر با مانع رکورد شکنی کرد

مهدی پیرجهان دونده تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد رکورد باشگاهی این ماده را با ثبت زمان ۴۹.۶۶ ثانیه شکست. (رکورد قبلی این ماده متعلق به خودش بود) این رکورد پس از تائید تست دوپینگ ثبت خواهد شد در این مسابقه  مهدی پیرجهان از تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد  مدال  طلا  و ورزشکارانی از فولاد مبارکه و دانشگاه آزاد اسلامی دوم و سوم شدند.

 در دو ۸۰۰ متر یارولی قهرمان شد، در این مسابقه پژمان یارولی از تیم پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با زمان ۱:۵۱.۱۰ دقیقه مدال  طلا و ورزشکاران فولاد مبارکه و صنعت مس کرمان دوم و سوم و علی  فهیمی از تیم پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با زمان ۱:۵۲.۷۸ دقیقه در رده  چهارم قرار گرفت.

 در ۲۰۰ متر احسان طهماسبی از تیم پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با زمان ۲۲.۱۴ ثانیه در رده  پنجم قرار گرفت.

 در ۳۰۰۰ هزار متر با مانع همتی قهرمان شد، در این مسابقه همایون همتی  از تیم پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با زمان ۹:۱۹.۷۸ دقیقه مدال طلا و ورزشکاران فولاد مبارکه و دانشگاه آزاد اسلامی دوم و سوم شدند در این مسابقه امیرآذریان از تیم پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد در رده هفتم قرار گرفت.

در دو ۴ در ۱۰۰ متر امدادی تیم پلیمرخلیج فارس خرم آباد نایب قهرمان شد، در این مسابقه فولاد مبارکه سپاهان و دانشگاه آزاد اسلامی اول و سوم شدند.

 در دهگانه نیک باف نایب قهرمان شد، در این مسابقه  عباس نیک باف  با ۶۰۱۰ امتیاز به مدال  نقره  و ورزشکارانی از دانشگاه یزد دوم و سوم شدند.

در پرتاب چکش لژیونر تیم پلیمر خلیج فارس قهرمان شد، در این مسابقه  آرکادیوش روگووسکی از تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با پرتاب  ۶۸.۲۸متر  قهرمان شد و ورزشکارانی از فولاد مبارکه و دانشگاه آزاد اسلامی دوم و سوم و  علی ثمری از تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد در رده  هفتم قرار گرفت.

در ۴ در ۴۰۰ متر امدادی تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد قهرمان شد، تیم های فولاد مبارکه و دانشگاه یزد دوم و سوم شدند.

 در  ۱۰۰۰۰ متر بیرانوند نایب قهرمان شد، در این مسابقه مرتضی بیرانوند از تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد با زمان ۳۲:۵۳.۸۳ دقیقه نایب قهرمان شد و ورزشکارانی از دانشگاه آزاد اسلامی و فولاد مبارکه اول و سوم شدند.

 در پرش سه گام کیا قهرمان شد، در این مسابقه حمیدرضاکیا از تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با زمان ۱۶.۰۷ متر قهرمان شد و ورزشکارانی از دانشگاه آزاد اسلامی و فولاد مبارکه دوم و سوم شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز