مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد:

ایجاد هزار شغل برای مددجویان کردستانی

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۱:۵۸:۵۵
کد خبر: ۱۰۵۴۸۷۲
ایجاد هزار شغل برای مددجویان کردستانی
مدیرکل کمیته امداد استان کردستان از ایجاد هزار شغل برای مددجویان کردستانی با پرداخت ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، محمد رسول شیخی زاده در نشست اشتغال که با حضور دکتر عبدالملکی معاون اشتغال کمیته امداد کشور و مدیران دستگاه‌ها و بانک‌ها برگزار شد، عنوان کرد: رسالت مهم واصلی این نهاد توانمندسازی است که خلاصه آن اشتغال است و این کار با کمک بانک‌ها، جهاد کشاورزی، فنی و حرفه‌ای، جهاد دانشگاهی، پارک علم و فناوری ، راهبران شغلی و دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود.

وی افزود: این نشست باهدف تبیین الگوی اشتغال و هم‌اندیشی با ذینفعان اشتغال کمیته امداد برگزار شد.

شیخی زاده با اشاره به عملکرد اشتغال کمیته امداد استان کردستان گفت: در سال گذشته ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به نیازمندان پرداخت شد و با این مبلغ چهار هزار و ۱۳۲ طرح اشتغال‌زایی در سطح استان و به‌خصوص مناطق روستایی ایجاد شد.

وی تصریح کرد: امسال نیز ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال نیازمندان در نظر گرفته‌شده که در چهارماهه نخست امسال هزار طرح با پرداخت ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات ایجادشده است.

وی نظارت هوشمند سه الی پنج‌ساله و همچنین پرداخت تسهیلات توسعه‌ای را از مواردی نام برد که این نهاد بعد از ایجاد اشتغال باهدف پایداری مشاغل ایجادی انجام می‌دهد.

لازم به ذکر است در پایان نشست از مدیران عامل بانک هایی که در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان همکاری دارند تقدیر شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز