سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کردستان

برگزاری انتخابات سالم وظیفه تمامی مجریان است

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۲:۳۷:۴۲
کد خبر: ۱۰۵۴۸۹۴
برگزاری انتخابات سالم وظیفه تمامی مجریان است
رئیس ستاد انتخابات استان کردستان وظیفه ذاتی تمامی مجریان ستاد انتخابات را صیانت از آرای مردم و برگزاری انتخابات سالم برشمرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج، ابراهیم زارعی در جلسه ستاد انتخابات استان گفت: وظیفه ما برگزاری انتخابات سالم است و به مردم این اطمینان را میدهم که تیمی که در ستاد انتخابات استان و شهرستان بیجار مشغول خدمت هستند از تک تک آرای آنها حفاظت کرده و به کسی اجازه دخل و تصرف در  آرای مردم را نخواهد داد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کردستان افزود: کسانی که سعی در ایجاد شبه در برگزاری انتخابات می‌کنند، بدانند که در هر شعبه اخذ رای حدود 19 نفر بعنوان ناظر و بازرس و عوامل اجرایی با افکار و گرایش‌های متفاوت بر نحوه برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند.

زارعی در ادامه خاطرنشان کرد: در شهرستان بیجار رقابت بسیار سخت است و امیدوارم که مشارکت مردمی بالایی داشته باشیم.

وی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جریان برگزاری انتخابات جهت اطمینان خاطر مردم برای حضور در شعب اخد رای تاکید کرد و  ادامه داد: تمامی شعب اخذ رای قبل از شروع رای گیری ضدعفونی شوند و نیز مواد ضد عفونی کننده و بهداشتی برای استفاده رای دهندگان قرار داده شود و جهت تهویه هوا پنجره های محل اخذ رای از ابتدا تا پایان رای گیری باز بماند.

ایراهیم زارعی در پایان از زحمات آقای خوش اقبال معاون سیاسی پیشین در برگزاری انتخابات سالم در استان تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز