رییس مجمع نمایندگان:

کمک وزارت نیرو به خط دوم انتقال آب به یزد ضروری است

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۳:۰۸:۳۳
کد خبر: ۱۰۵۴۹۱۵
کمک وزارت نیرو به خط دوم انتقال آب به یزد ضروری است
رییس مجمع نمایندگان یزد با اشاره به کمبود آب در ناحیه مرکزی ایران گفت: از وزیر نیرو می خواهیم در انتقال خط دوم آب به استان ، گذشته از مسایل مالی ،اعتباری و صرفه اقتصادی ، به مصالح ملی برای ادامه حیات در نواحی مرکزی کشور توجه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "سید جلیل میرمحمدی" روز دوشنبه در نشست اقتصاد مقاومتی استان یزد که با حضور "رضا اردکانیان" وزیر نیرو برگزار شد افزود:  خط دوم انتقال آب به یزد از جمله رگ حیاتی استان  است و نمایندگان مردم یزد در مجلس شورای اسلامی از وزارت نیرو می خواهند که این موضوع را به صورت جدی پیگیری کند.

وی اظهار داشت: یزدی ها با مشکلات جدی در حوزه تأمین آب شرب مواجه هستند که طرح یاد شده باید به طور ویژه عملیاتی شود ،امیدواریم با کمک و همراهی وزارت نیرو این طرح اجرا شود.

میرمحمدی با بیان اینکه عمده صنایع یزد در مسیر مهریز تا اردکان( دشت یزد- اردکان)  قرار دارد که به همین دلیل  استان با مشکلات عدیده ای  مواجه است تصریح کرد:  نیاز است برخی از این صنایع به مناطق مختلف به ویژه شهرستان های محروم منتقل شود اما به دلیل نبود زیرساخت‌های اساسی مثل آب و برق در این شهرستان ها این موضوع امکان پذیر نیست امیدواریم با همراهی وزارت نیرو بتوانیم این مشکل را در یک بازه زمانی تعریف شده رفع کنیم.

رییس مجمع نمایندگان استان یزد ادامه داد: تقویت دیپلماسی اقتصادی می‌تواند به تولیدکنندگان کمک ‌کند و هرچه این دیپلماسی قوی‌تر باشد، صادرات بیشتری خواهیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز