استاندار یزد:

بیشتر طرح‌های عمرانی تا پایان دولت دوازدهم تکمیل می‌شود

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۳:۳۲:۰۹
کد خبر: ۱۰۵۴۹۳۰
بیشتر طرح‌های عمرانی تا پایان دولت دوازدهم تکمیل می‌شود
استاندار یزد گفت: هم اکنون عملیات اجرایی بسیاری از طرح‌های عمرانی نیمه تمام استان در حال اجراست و با توجه به افق بسیار خوبی هم که در این عرصه وجود دارد، پیش بینی می شود، بیشتر آنها قبل پایان کار دولت دوازدهم تکمیل و بهره برداری شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدعلی طالبی روز دوشنبه در نشست اقتصاد مقاومتی استان که با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو برگزار شد از این طرح ها با عنوان زیربنایی یادکرد و افزود: این طرح ها پس از بهره برداری نقش مهمی در پیشرفت و  توسعه استان دارد.

وی اظهار کرد: اتفاق خوبی هم در بخش  اولویت‌های استان در حوزه آب، اقتصاد دانش بنیان و محیط زیست رخ داده است ،امیدواریم این روند همچنان تداوم پیدا کند.

طالبی با بیان اینکه رشد سرمایه گذاری و صدور مجوز در استان در دولت تدبیر و امید افزایش قابل توجهی پیدا کرده است، تصریح کرد: یزد رتبه نخست شاخص امنیت سرمایه گذاری را در کشور کسب کرده است.

به گفته استاندار یزد با مجموعه اقدام های انجام شده آمار بیکاران استان در بهار امسال نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری دارد، امیدواریم باکارهای انجام شده رتبه اول میزان کاهش بیکاری را در آینده نزدیک کسب کنیم.

وی در ادامه با اشاره به مطالبه‌ تخصیص اعتبار از محل ۱۰ درصد صرفه جویی طرح های تعادل بخشی به شهرستان های استان گفت: این موضوع یک مطالبه جدی است ،امیدواریم وزارت نیرو در این زمینه اقدام لازم را انجام دهد.

طالبی ضمن قدردانی از وزیر نیرو در مورد تأمین منابع مالی خط دوم انتقال آب به یزد که دستور آن در وزارت نیرو صادر شده است، افزود: افزایش سهم استان از خلیج فارس از ۲۰ میلیون به ۴۰ میلیون مترمکعب نیز مطرح است اگر این امر اتفاق بیفتد، برای مدیریت آب تصمیم های خوبی خواهیم گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز