مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل خبر داد

سالن دو و میدانی ورزشگاه علی دایی تا پایان آذرماه تکمیل می‌شود

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۵:۴۰:۵۴
کد خبر: ۱۰۵۵۰۵۳
سالن دو و میدانی ورزشگاه علی دایی تا پایان آذرماه تکمیل می‌شود
سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: سالن سرپوشیده دو و میدانی تا پایان آذر ماه تکمیل و در اختیار ورزشکاران استان قرار می گیرد.

به گزارش برنا، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در جلسه ای که با حضور معاونین وزیر ورزش ، معاون وزیر راه و شهرسازی ، معاون سیاسی امنیتی و استانداری اردبیل به ریاست نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد ، اظهار کرد: تا پایان آذرماه سالن دو ومیدانی تکمیل شده و در اختیار ورزشکاران استان قرار خواهد گرفت .

سجاد اونوشیروانی با اشاره به اینکه ظرف دو ماه آینده نخاله های ساختمانی و مازاد عملیات توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی پاکسازی می شود،خاطر نشان کرد: سوله موجود در ورزشگاه که در حال حاضر برای کارگاه استفاده می شود با کاربری ورزشی که توسط معاون سیاسی و امنیتی استانداری اعلام شد با تکمیل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل قرار خواهد گرفت .
او بیان کرد تا پایان آبانماه انشعابات مجموعه ورزشی علی دائی به صورت کامل توسط ستاد استانی و ملی انجام می شود .
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با تاکید بر راه دسترسی به این مجموعه از شرایط مناسبی برخوردار نیست گفت : امیدواریم با عنایت اداره کل راه شهرسازی استان و با تامین اعتبار تا پایان آذرماه این کار اجرا گردد.
انوشیروانی درباره تکمیل کامل استادیوم علی دایی نیز عنوان کرد: انتظار می رود در سال جاری توسط سازمان مجری و وزارت راه و شهرسازی محل استقرار هیات های ورزشی در این مجموعه مطالعه و اجرا گردد تا هیات ها بتوانند به صورت متمرکز به فعالیت خود ادامه دهند .
او همچنین در رابطه با صندلی ، تارتان ، چمن و دکل های روشنایی استادیوم توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ظرف ۲ ماه آینده انجام پذیرد اضافه کرد: با پیگیری های انجام گرفته هر چه زود تر توسط وزارت راه شهرسازی و شرکت توسعه شاهد احداث سالن ژیمناستیک در این مجموعه باشیم .
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل همچنین از افتتاح خانه وزنه برداری در دهه فجر امسال خبرداد و تصریح کرد: رشته وزنه‌برداری باید برای این استان در حکم توجه به رشته‌های ورزشی و با اولویت خاص باشد و هم فدراسیون و هم ورزش و جوانان تلاششان را انجام می‌دهند تا رشته وزنه‌برداری توسعه پیدا کند.

 

نظر شما