مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان:

نمایشگاه «اقتدار ۴۰» در سمنان برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۰:۲۳:۵۸
کد خبر: ۱۰۵۵۳۴۳
نمایشگاه «اقتدار ۴۰» در سمنان برگزار می‌شود
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان گفت: نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس با عنوان «اقتدار ۴۰» از سی و یکم شهریورماه ۹۹ در مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سرهنگ محمد حسن سلامی صبح سه شنبه در جلسه بررسی و هماهنگی برگزاری نمایشگاه چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان سمنان به میزبانی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه نمایشگاه «اقتدار ۴۰» در سمنان برگزار می‌شود، بیان کرد: مرکز فرهنگی دفاع مقدس از آخرین روز تابستان میزبان علاقمندان به فرهنگ ایثار و شهادت در این نمایشگاه است.

وی ضمن بیان اینکه نمایشگاه ملی دستاوردهای چهل سالگی دفاع مقدس با نام «اقتدار ۴۰» در ایام هفته دفاع مقدس با هدف اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان با دفاع مقدس برپا می‌شود، بیان کرد: این نمایشگاه یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سراسر کشور و استان سمنان است.

آشنایی با دستاوردهای دفاعی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان بیان کرد: اقتدار ۴۰ در قالب ۲۳ غرفه به میزبانی مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان با حضور سازمان‌ها و ادارات و نیروهای مسلح با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برپا می‌شود و علاقمندان می‌توانند علاوه بر تماشای تجهیزات نظامی، توپ، تانک و سلاح با دستاوردهای دیگر هشت سال دفاع مقدس و همچنین دوران پس از آن تاکنون آشنا شوند.

سلامی عکس، اسناد، آمار و اطلاعات، هنرهای حجمی و تجسمی، تولیدات فرهنگی، هنری و ادبی تحقیق و پژوهش مرتبط با دفاع مقدس و سایر فعالیت‌ها و دستاوردها ادارات و یگان‌های نظامی در طول هشت سال دفاع مقدس و دوران بعد از جنگ را موضوعات و محورهای اصلی این نمایشگاه دانست.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود هریک از دستگاه‌های اجرایی، یگان‌های نیروهای مسلح نقش خود را در دوران هشت سال دفاع مقدس مستندسازی و ثبت کنند، تاکید کرد: نکته حائز اهمیت درباره نمایشگاه اقتدار ۴۰ این است که تمامی مراحل آن در فضای باز و با رعایت مسائل بهداشتی انجام می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز