مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان خبرداد:

آخرین وضعیت مسکن خبرنگاران استان / مجری جدید ظرف هفته های آینده تکمیل واحدها را انجام خواهد داد

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۱:۱۴:۵۱
کد خبر: ۱۰۵۵۳۹۸
آخرین وضعیت مسکن خبرنگاران استان / مجری جدید ظرف هفته های آینده تکمیل واحدها را انجام خواهد داد
سید احمدموسوی گفت: متقاضیان عزیز ظرف زمان اعلام شده جهت سرعت بخشیدن به روند تکمیل واحدها آمادگی لازم را جهت واریز آورده اولیه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛  موسوی در گفت وگو بارسانه ها   در خصوص آخرین وضعیت مسکن خبرنگران ،اظهار کرد: با توجه به پیگیری ها ودغدغه مندی متقاضیان مسکن خبرنگاران ، و پیرو بازدید مهندس امیری معاونت عمرانی استانداری لرستان ، مهندس خالقی مدیرکل راه و شهرسازی و اصحاب رسانه از مسکن خبرنگاران در منطقه کمالوند که در راستای تسریع در کار صورت گرفت روند کار خوشبختانه با سرعت مطلوبی در حال انجام است .

اوافزود : در جهت تسریع در تکمیل واحدها با پیگیری و تاکید معاونت عمرانی  استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی، نهایتاً منجر به تغییر مجری ساخت این واحدها گردید و مجری جدید ظرف هفته های آینده تکمیل واحدها را انجام خواهد داد .

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های لرستان با بیان اینکه این واحد ها ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، تصریح کرد: قرارشد تا این مرحله از کار با پیمانکار این واحدها هم از نظر مالی و هم از نظر اداری که از طریق آورده متقاضیان تامین میشوند، تسویه حساب شود و مابقی کار ساخت واحدها به طور جدی در دستور کار قرار گیرد.

موسوی ضمن تقدیر و تشکر از امیری معاون استاندار و مهندس خالقی و معاونین ایشان عنوان کرد : انشالله قرار است ظرف ۱۵ روز آینده فراخوان داده شود تا دوستان ، آورده اولیه را جهت تسویه حساب با پیمانکار و تکمیل واحدها واریز کنند.

اودر پایان خطاب به متقاضیان اعلام کرد : متقاضیان عزیز ظرف زمان اعلام شده جهت سرعت بخشیدن به روند تکمیل واحدها آمادگی لازم را جهت واریز آورده اولیه داشته باشند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز