مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی لرستان:

فعالیت بیش از ۲ هزار و ۸۵۰ تعاونی در سطح استان / بهره برداری از ۳۰ تعاونی طی امسال

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۱:۲۵:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۵۴۰۸
فعالیت بیش از ۲ هزار و ۸۵۰ تعاونی  در سطح استان  / بهره برداری از  ۳۰ تعاونی طی امسال
علی آشتاب گفت: بیش از ۲ هزار و ۸۵۰ تعاونی فعال در سطح استان در قالب ۲۸ هزار نفر در این بخش مشغول کار هستند .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ آشتاب در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان که به مناسبت هفته  تعاون برگزارشده بود ، اظهار کرد: هفته تعاون فرصتی  برای معرفی ظرفیتها و پتانسیل بخش اقتصادی است و ما اعتقادمان بر این است موفقیت هر کاری در گرو مشارکت مردم آن منطقه برای اجرای برنامه می باشد که در هفته تعاون سعی کردیم ترویج فرهنگ کار گروهی و جمعی برای رسیدن به اهداف اقتصادی  که به دنبال آن ایجاد اشتغال و ایجاد درآمد است را انجام دهیم.

اوافزود: با توجه به اینکه استان لرستان از لحاظ اقتصادی با مشکلات عدیده ای همراه است اگر مردم ،جوانان فارغ و تحصیلان دانشگاهی سرمایه آنها فکر آنها را در اختیار ما بگذارند و در قالب یک تعاونی کار صورت بگیرد  قطعاً این کار مثمر ثمر خواهد بود.

آشتاب تصریح کرد: سعی خواهیم کرد که بخش اقتصادی را با تمام توان حمایت کنیم و آن را توسعه دهیم واز نماینده ولی فقیه در استان لرستان به خاطر پیگیری‌های مسائل اقتصادی تقدیر و تشکر می کنیم.

او گفت: بیش از ۲ هزار و ۸۵۰ تعاونی فعال در سطح استان در قالب ۲۸ هزار نفر در این بخش مشغول کار هستند که ۴۷۶ تعاونی در سطح استان را بانوان تشکیل می‌دهند که بالای و ۴ هزار و ۳۳۱ نفر در این بخش مشغول به کار هستند و مشارکت بانوان در فعالیت های اقتصادی مورد توجه قرار گرفته است.

آشتاب ادامه داد : توجه به احیای تعاونی‌های راکت که نیازمند قابلیت احیا دارند در دستور کار قرار گرفته  که امسال ۳۰ تعاونی بهره برداری خواهند رسید که در هفته تعاون در شهرستان الشتر یک تعاونی با سرمایه‌گذاری ۱۶ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۳۰ نفر به بهره برداری رسید و بعد از ۸ سال به چرخه تولید بازگشت.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان خاطر نشان کرد:  در این هفته ۱۵ تعاونی برتر را نیز معرفی خواهیم کرد و ۱۴ تعاونی با اشتغالزایی ۸۸ نفر و تعداد اعضای ۱۰۳ نفر و سرمایه گذاری ۱۵ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان افتتاح خواهد شد که انشالله با بهره‌گیری از ظرفیت و ترویج هفته تعاون تلاش خواهیم کرد.

آشتاب تاکید کرد: به دنبال ایجاد پیوند بین بخش تعاون وظرفیت های حوزه اشتغال در قالب برنامه های مختلف بخصوص روستاییان و عشایر، اشتغال و تولید خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز