مدیرکل راه و شهرسازی لرستان :

اجرای ۲۰ پروژه حوزه بازآفرینی در استان / اختصاص یک هزار و۸۲۰ تن قیر به شهرستانها

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۱:۳۱:۳۰
کد خبر: ۱۰۵۵۴۱۶
اجرای ۲۰ پروژه حوزه بازآفرینی در استان / اختصاص یک هزار و۸۲۰ تن قیر به شهرستانها
رضا خالقی گفت: 20 پروژه حوزه بازآفرینی با اعتباری بالغ بر 190 میلیارد ریال در استان در دست اجراست.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ خالقی در مورد پروژه‌های در دست اجرا در استان ،اظهار کرد: 20 پروژه با اعتباری بالغ بر 190 میلیارد ریال در حال احداث در حوزه بازآفرینی در دست اجراست که شامل  هفت پروژه در خرم‌آباد، چهار پروژه در بروجرد، چهار پروژه در دورود، یک پروژه در کوهدشت و چهار پروژه در الیگودرز هستند.

اوافزود: به طور میانگین پیشرفت فیزیکی همه این پروژه‌ها بیش از 50 درصد است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان تصریح کرد: همچنین در سال گذشته پنج پروژه در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد و دورود افتتاح شد که شامل تکمیل کانال دره غریب، احداث سالن ورزشی و بهسازی شبکه فاضلاب محله دره غریب بروجرد، احداث مرکز توسعه محله گل‌سفید به همراه دیوار حائل آن در خرم‌آباد و نیز احداث مرکز توسعه محله ناصرالدین در دورود بوده است.

خالقی خاطر نشان کرد: در مجموع 6.2 میلیارد تومان اعتبار برای این پنج پروژه در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد و دورود هزینه شده است.

او بیان کرد :  در سالجاری نیز دو پروژه کف‌سازی خیابان‌های آیت‌الله طالقانی الیگودرز و  فردوسی خرم‌آباد با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان آماده بهره‌برداری است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به اینکه  همچنین در سال97،  1820 تن قیر به شهرستان‌های استان برای آسفالت محلات هدف بازآفرینی تخصیص داده شده است،گفت: از این میزان قیر رایگان  که در دو مرحله بین شهرداری‌ها توزیع شده سهم خرم‌آباد 500 تن، دورود 380 تن ، بروجرد 300 تن و الیگودرز 240 تن بوده است که بخشی از این قیرها را شهرداری‌های شهرهای مذکور مصرف و مابقی را در دست اجرا دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز