رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود :

متوسط سن فوت‌شدگان مبتلا به کرونا در شاهرود ۷۳ سال است

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۵:۲۵:۲۴
کد خبر: ۱۰۵۵۵۹۹
متوسط سن فوت‌شدگان مبتلا به کرونا در شاهرود ۷۳ سال است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی دانش آموزان تأکید کرد و گفت: متوسط سن فوت‌شدگان مبتلا به کرونا در شاهرود ۷۳ سال است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ رضا چمن ظهر امروز در نشست ستاد فرماندهی مبارزه با کرونا در شهرستان شاهرود اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از 6 هزار تست آزمایشگاهی در شهرستان شاهرود انجام‌شده است که یک هزار و 522 نفر از این تعداد مبتلایان قطعی به این بیماری بوده‌اند.

وی تعداد افراد بستری‌شده به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود را از ابتدای شیوع کرونا تاکنون را یک هزار و 730 نفر اعلام کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: در حال حاضر 54 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان امام حسین شاهرود بستری هستند که حال 22 نفر از آن‌ها وخیم است.

چمن گفت: 94 نفر نیز در شهرستان‌های شاهرود و میامی جانشان را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا تاکنون از دست داده‌اند که 82 نفر از این تعداد دارای بیماری‌های زمینه‌ای نظیر فشارخون، بیماری‌های قلبی و عروقی بوده‌اند.

وی اظهار داشت: متوسط سن فوت‌شدگان مبتلا به کرونا در شاهرود 73 سال است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود عنوان کرد: در شهرستان شاهرود 48 نفر از افراد مبتلا به کرونا زیر 18 سال بوده‌اند که سه نفر از این تعداد بستری‌شده اند و خوشبختانه در این رده سنی تاکنون هیچ مرگ‌ومیری ثبت‌نشده است.

چمن گفت: دانش آموزان با توجه به بازگشایی مدارس باید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراقبت کنند البته خطر ابتلا به کرونا در دانش آموزان به دلیل سیستم ایمنی بالا کم است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز