مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

رغبت جوانان برای حضور در جشنواره هنرهای مفهومی قابل توجه است

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۵:۰۴:۴۱
کد خبر: ۱۰۵۵۶۰۳
رغبت جوانان برای حضور در جشنواره هنرهای مفهومی قابل توجه است
فلاح گفت: رغبت جوانان برای حضور در جشنواره هنری های مفهومی در سال‌های گذشته قابل توجه بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ فرشید فلاح، در آیین افتتاح دبیرخانه جشنواره ملی هنرهای مفهومی رضوی(آهوان) در سمنان، به میزبانی تالار آفتاب سمنان، اظهار داشت: برای برگزاری جشنواره در سطح ملی در استان سمنان نیازمند مساعدت و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی است و مدیران کل در مسئولیت‌ها مختلف برای برگزاری باشکوه جشنواره ملی هنرهای مفهومی رضوی با اداره کل فرهنگ و ارشاد همکاری کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه از سال های گذشته جشنواره هایی در تمامی استان های کشور برگزار می شد اما امسال این جشنواره در ۱۰ استان برگزار می شود، تصریح کرد: رغبت جوانان برای حضور در جشنواره هنری های مفهومی در سال‌های گذشته قابل توجه بوده است.
 
وی با بیان اینکه این جشنواره ابتکاری و خلاقانه است و هماهنگی بین دستگاه ها برای رونق بیش از پیش آیین های از این دست افزایش یابد، افزود: شورای فرهنگ عمومی استان در هماهنگی فعالیت های فرهنگی و هنری و تعیین راهبردها در برگزاری جشنواره ملی هنرهای مفهومی رضوی در استان سمنان تأثیر قابل توجهی دارد.

فلاح با بیان اینکه هماهنگی های اجرایی برای برگزاری جشنواره ملی در استان سمنان نیازمند تشکیل کارگروه و تلاش تمامی مسئولان است، خاطرنشان کرد: هنرهای مفهومی طرح خلاقانه بوده و اگر در جامعه ای به مسائل فرهنگی و اخلاقی توجه نداشته باشیم به طور قطع داشته های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی آن جامعه از بین‌ خواهد رفت.

وی با بیان اینکه به طور قطع مسئولان‌ متفکر باید برای بخش فرهنگی جامعه وقت بگذارند، گفت: بنیاد بین المللی امام رضا(ع) وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هر ساله جشنواره ای در سطح استان ها برگزار می‌کند که امسال سمنان هم افتخار میزبانی این جشنواره را دارد.

 

نظر شما