ظرفیت۲۰ هزار پذیرش در دانشگاه علمی کاربردی

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۵:۰۷:۰۵
کد خبر: ۱۰۵۵۶۴۲
ظرفیت۲۰ هزار پذیرش در دانشگاه علمی کاربردی
رئیس دانشگاه علمی کاربردی خراسان رضوی گفت:از مهمترین اقدامات ما نظارت بر سطح بندی مراکز علمی کاربردی بود تا جامعه هدف ما این دانشگاه را بهتر بشناسند و اکنون در سطح بندی هیچ مشکلی نداریم.

مرتضی تشکری در آیین گشایش مراکز علمی و کاربردی خراسان رضوی که به میزبانی موسسه خیریه بوستان شکوه مهر برگزار شد افزود:در سطح بندی ۱۵ مرکز دانشگاه علمی کاربردی ارتقا عملکرد داشتند و ۹ مرکز در وضعیت قبلی مانده بودند.

وی با اشاره به سال تحصیلی جدید خاطر نشان کرد:از ۱۶ فروردین به دلیل کرونا آموزش مجازی را آغاز کردیم و اجازه ندادیم خلا در سیستم آموزشی صورت گیرد. برای سال جاری کلاس های تئوری به صورت مجازی و واحدهای درسی که نیاز به عملی دارد بارعایت پروتکل بهداشتی در کارگاه ها تشکیل می شود.وسعی ما براین است که براساس ابلاغیه وزارتخانه پیش برویم‌‌.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی خراسان رضوی همچنین گفت: در  ۱۷۰مقطع کاردانی ۱۳ هزار دانشجو و در ۱۱۰ رشته مقطع کارشناسی ۷۱۰ هزار دانشجو در حال حاضر مشغول به تحصیل هستند. و مراکز علمی کاربردی ما ظرفیت پدیزش ۲۰ هزار دانشجو را در مقطع کاردانی وکارشناسی دارند.

وی با اشاره به راه اندازی دو مرکز جدید دانشگاه علمی کاربردی در سطح استان خراسان رضوی افزود: دو مرکز جدید در شروع سال تحصیلی جدید فعال شده ؛ که در یکی از مراکز رشته تعمیر ونگه داری از خودرو امسال آغاز به کار کرده است و یکی از دیگر از مراکز در حوزه خدمات نان که بسیار در اولویت ومورد نیاز جامعه کنونی ما است شروع به کار کرده.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز