مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان:

لزوم راه اندازی کتابخانه سیار در چگنی با توجه به پراکندگی جمعیت روستاها

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۰۱:۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۰۵۵۸۱۳
لزوم راه اندازی کتابخانه  سیار  در چگنی با توجه  به  پراکندگی  جمعیت روستاها
فرشته طهماسبی گفت:با توجه به پراکندگی جمعیت روستاهای شهرستان چگنی و ضرورت ارائه خدمات کتابخانه ای به همه مردم راه اندازی کتابخانه سیار حایز اهمیت می باشد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ طهماسبی در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی چگنی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله حسین (علیه السلام) و شهدای دشت کربلا، اظهار کرد: احیای دین هدف مهم قیام تاریخی کربلا بود، که امام حسین(ع) شجاعانه پا در این عرصه نهادند و همراه با یاران خود به شهادت رسیدند.

اوافزود: این ایام فرصت خوبی است تا ما با اهداف امام حسین(ع) از نهضت و قیام روز عاشورا بیش از پیش آشنا شویم. از همین رو مسابقه کتابخوانی «حماسه حسینی» با محوریت کتاب حماسه حسینی استاد شهید مرتضی مطهری توسط کتابخانه های عمومی استان در بستر فضای مجازی در حال برگزاری می باشد.

 طهماسبی تصریح کرد: شیوع بیماری کرونا در کشور در بازه زمانی کوتاهی فعالیت های فرهنگی را متوقف ساخت ولی با همت همه کتابداران در سطح کشور و استان این فعالیت ها به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده در فضای مجازی به صورت گسترده آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

او خاطر نشان کرد: با توجه به پراکندگی جمعیت روستاهای شهرستان چگنی و ضرورت ارائه خدمات کتابخانه ای به همه مردم فرهنگ دوست شهرستان، راه اندازی کتابخانه سیار حایز اهمیت می باشد که امید است با مساعدت مسئولین استان در تامین خودرو کتابخانه سیار، این مهم در آینده نزدیک محقق گردد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز