سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز :

مبتلایان به کرونا در البرز از مرز ۱۷ هزار نفر عبور کرد

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۲:۴۷:۱۱
کد خبر: ۱۰۵۶۰۷۸
مبتلایان به کرونا در البرز از مرز ۱۷ هزار نفر عبور کرد
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت :از دیروز تا امروز ۱۹ شهریور ۶۶ بیمار با علائم کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، محمد فتحی اظهار کرد: مجموع کل  موارد بستری شامل ( قطعی ، محتمل و مشکوک ) از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۱۶ هزارو ۱۷ نفر  بوده که از این تعداد  ۱۵ هزار و ۷۰۶نفر مورد قطعی مثبت  و بستری بوده اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر  تعداد ۴۰۹ نفر شامل موارد ( قطعی ، محتمل و مشکوک ) در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد  ۱۶۴ نفر بیمار قطعی کووید 19 می باشند.

سرپرست  دانشگاه علوم پزشکی استان البرزعنوان کرد: در۲۴ساعت گذشته تعداد ۶۲۰ نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی  استان با علائم مشکوک مراجعه کرده اند که ۶۶ مورد در بیمارستان ها بستری شده اند .

دکتر فتحی با اشاره به اینکه تعداد  ۹۶ بیمار بستری شده جوان و پایین تر از سن پنجاه هستند تصریح کرد : تعداد بیماران بستری شده ی بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۲۵ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۷ بیمار کووید 19 جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری  در استان به   ۹۸۹ نفر رسید .

این مسئول در پایان تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۴هزار و ۶۰۴ نفر  از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه  طی ۲۴ ساعت گذشته  ۴۲ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

 

نظر شما