رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خراسان رضوی:

۳۸۵۹ نفر از استان در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری شرکت می کنند

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۴:۲۱:۵۰
کد خبر: ۱۰۵۶۱۹۳
۳۸۵۹ نفر از استان در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری شرکت می کنند
رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان خراسان رضوی از برگزاری آزمون کارشناسان رسمی در تاریخ 20 شهریورماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، امیر هوشنگ انصاری با اشاره به اینکه ۶۶ هزار نفر در کل کشور متقاضی  شرکت در این آزمون هستند و استان خراسان رضوی 3859  نفر شرکت کننده در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری دارد اظهارکرد: از میان 3859 نفر شرکت کننده استان خراسان رضوی در این آزمون 533نفر خانم و3326 نفر آقا می باشند.

وی افزود: این آزمون برای جذب کارشناسان رسمی توسط مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه کشور و با همراهی سازمان سنجش مورخ 20 شهریورماه در خراسان رضوی ، به مدت 2 ساعت برگزار می شود.

رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خراسان رضوی افزود: با برگزاری این آزمون بخشی از نیروی مورد نیازاستان تامین خواهد شد.

وی ادامه داد: این آزمون در حدود ۶۰ رشته کارشناسی و در محل دانشگاه فردوسی مشهد و مرکزآموزش علمی کاربردی  جهاد دانشگاهی مشهد برگزار می شود که سوالات آن نیز شامل 55 الی 65 تست با 10 تست عمومی و 45 تست تخصصی است، همچنین مدت زمان پاسخگویی به هر سوال 2 دقیقه است.

 وی زمان اعلام نتایج آزمون را 2 ماه بعد از برگزاری آن اعلام کرد و گفت: ظرفیت های اعلام شده در هر رشته فقط پذیرای شرکت کنندگانی است که امتیاز لازم را کسب کنند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در صورت قبولی در آزمون کتبی باید در آزمون مصاحبه علمی نیز موفق به اخذ نمره قبولی و سپس وارد مرحله کارآموزی شوند.

امیر هوشنگ انصاری، رعایت پروتکل های بهداشتی برای افراد شرکت کننده را الزامی ذکر و خاطرنشان کرد: برگزاری این آزمون به دلیل شیوع کرونا در سال 98 به تعویق افتاد و فراخوان برگزاری آزمون در سال 99 نیز با لحاظ شرایط کرونایی اعلام  شد.

.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز