در سفر به سمنان؛

رییس بنیاد شهید با سه خانواده شهید و ایثارگر سمنان دیدار کرد

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۵:۱۱:۰۴
کد خبر: ۱۰۵۶۲۳۸
رییس بنیاد شهید با سه خانواده شهید و ایثارگر سمنان دیدار کرد
سعید اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر چهارشنبه با سه خانواده شاهد، جانباز و آزاده استان سمنان دیدار و برای خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران آرزوی سلامتی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر چهارشنبه در سفر به استان سمنان و دیدار با جانباز ۷۰ درصد محمد ابراهیم جلال، سرهنگ محمد خالصی آزاده هشت سال جنگ تحمیلی و پدر شهیدان عباس و علی علومی با تاکید بر تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران ابراز داشت: خدمات و جانفشانی‌های رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس و همت و شکیبایی خانواده‌های آنان ستودنی است و باید در جامعه ارج نهاده شود.

وی ادامه داد: هیچ خدمتی نمی‌تواند فداکاری خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و آزادگان را جبران کند و جانبازان و آزادگان که سال‌ها در درد و رنج جسمی هستند همچنان برای ایثارگری و جانفشانی در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی اعلام آمادگی می‌کنند.

وی بیان کرد: شهدای والامقام الگو و نمونه برای جوانان امروز هستند و عزت کشور در گرو عمل به وصایای آن‌ها است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر یک روزه خود به استان سمنان در ابتدا با حضور در گلزار شهدا امام زاده یحیی(ع) و ادای احترام به مقام شامخ شهدا با سه تن از خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان سمنان دیدار کرد.

دیدار با آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و حضور در جلسه انعقاد سه تفاهم نامه همکاری بین استانداری سمنان و بنیاد شهید استان سمنان برای ساماندهی گلزار شهدا در مناطق شهری و روستایی استان، مسکن و اشتغال ایثارگران از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان سمنان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز