استاندار قزوین:

فرهنگ دفاع مقدس نظام و انقلاب ما را بیمه کرده است

۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۱۱:۳۰:۱۱
کد خبر: ۱۰۵۶۴۹۲
فرهنگ دفاع مقدس نظام و انقلاب ما را بیمه کرده است
استاندار قزوین گفت: فرهنگ دفاع مقدس موجب حفظ و تقویت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و بیمه شدن آن شده است.

به گزارش برنا از قزوین، هدایت الله جمالی پور در نشست حفظ آثار و ارزش های هشت سال دفاع مقدس افزود:  بخش مهمی از فرهنگ و تاریخ ما به دفاع مقدس متصل می شود و به نوعی اگر امروز ایران عزیز جهان شده به واسطه حضور جوانانی بود که مظهر از خودگذشتگی بودند و برای دفاع از مرزهای مملکت از جان گذشتگی کردند. 

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: ما امروز در مقابل این عشق و ایثار مسئولیت داریم و منظور ما از گرامیداشت دفاع مقدس، گرامیداشت  همان از خود گذشتگی ها و در واقع از یک قشر از جان گذشته سخت می گوییم.

جمالی پور با اشاره به شرایط جامعه به دلیل شیوع کرونا، گفت: گاهی در شرایطی قرار می گیریم که نحوه انجام بزرگداشت ها ممکن است تغییر کند اما از اهمیت آن کاسته نمی شود. 

وی اظهار داشت: موضوعی که امروز ما با آن مواجه هستیم این است که مقام معظم رهبری به عنوان بالاترین مقام کشور تأکیدشان بر رعایت پروتکل های بهداشتی است و در این خصوص مطالبه گر هستند که با انجام رفتارهایی سلامت جامعه را به خطر نیاندازیم بنابراین باید برنامه های هفته دفاع مقدس باید با رعایت تمام اصول بهداشتی انجام شود.

استاندار قزوین گفت: تجلیل از برگزیدگان دفاع مقدس با حضور کمیته ای به ریاست معاون سیاسی استانداری و حضور نماینده سپاه، نیرو انتظامی و رییس حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان انجام خواهد شد. 

وی اظهار داشت: نمایشگاه دفاع مقدس امسال در قزوین با همکاری سپاه و شهرداری پیاده راه سبزه میدان و جاده سلامت نمایشگاه برگزار خواهد شد تا از تجمعات جلوگیری شود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز