هفته نخست رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور؛

شکست راهیاب ملل کردستان در مسابقات لیگ برتر والیبال کشور

۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۱۱:۵۳:۴۹
کد خبر: ۱۰۵۶۵۰۵
شکست راهیاب ملل کردستان در مسابقات لیگ برتر والیبال کشور
مسابقات لیگ برتر والیبال کشور روز گذشته با حضور 15 تیم آغاز به کار کرد و راه یاب ملل کردستان در اولین دیدار به مصاف تیم فولاد سیرجان رفت و در سه ست متوالی مغلوب این تیم شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج؛ سی و چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران از روز چهارشنبه ۱۹ شهریور ماه ۹۹ آغاز به کار کرد.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران در سال ۱۳۹۹ با نام «جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» در یک گروه مقدماتی آغاز می‌شود.

در این دوره از رقابت‌ها ۱۵ تیم شهرداری ورامین، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، شهرداری ارومیه، پیکان تهران، شهرداری گنبد کاووس، شهرداری قزوین، هورسان رامسر، آذر باتری ارومیه، خاتم اردکان، سایپا تهران، شهداب یزد، فولاد سیرجان، راه‌یاب ملل کردستان، لبنیات هراز آمل و شهروند اراک حضور دارند.

در دور مقدماتی این دوره از رقابت‌ها، تیم‌ها در قالب یک گروه به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه می‌دهند و سپس هشت تیم برتر راهی مرحله پلی‌آف خواهند شد.

تیم راه یاب ملل کردستان که در فصل گذشته این مسابقات با نام راه یاب ملل مریوان حضور پیدا کرده بود پس از فراز و نشیب های فراوان بر سر حضور و یا عدم حضور آن در لیگ برتر به دلیل نبود حامی مالی در واپسین لحظات و در فاصله کمتر از یک هفته به شروع مسابقات با هدف حفظ سهمیه استان و روشن ماندن چراغ والیبال در استان به عنوان تیم پانزدهم لیگ بسته شد.

این تیم در نخستین دیدار خود راس ساعت 16 امروز چهارشنبه 19 شهریورماه در سالن شهید سردار سلیمانی به مصاف تیم فولاد نماینده سیرجان رفت و در سه ست متوالی با نتایج 25-16، 25-20 و 25-21 بازی را به تیم میزبان واگذار کرد.

همچنین نماینده کردستان در هفته دوم راس ساعت 16 روز چهارشنبه 26 شهریورماه در سالن 1200 نفره زاگرس مریوان میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.

گفتنی است؛ اصغر نجفی(دفاع وسط)، اشکان حقدوست(پاسور)، رشید یوسفی(پاسور)، مصطفی نجفی(دریافت کننده)، کاریل داداش آده(قطر پاسور)، حامد امینی(لیبرو)، احسان احمدی(دفاع وسط)، هیوا پایدار(قطر پاسور)، محمدرضا طهماسبی(دریافت کننده)، حامد تاریوردی(دریافت کننده)، حسن شبان(دفاع وسط) و نوید جعفر زاده(قطر پاسور) 18 بازیکنی هستند که با سرپرستی فردین قادری،سرمربیگری آرش صادقیانی و کمک مربیگری محمد طاهر فرخ نژاد و فردین کلوندی در این فصل برای تیم راه یاب ملل کردستان به میدان می روند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز