امام جمعه مریوان:

حضور پلیس مقتدر و کارآمد در جامعه امنیت آفرین است

۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۱۴:۲۷:۰۸
کد خبر: ۱۰۵۶۵۳۵
حضور پلیس مقتدر و کارآمد در جامعه امنیت آفرین است
امام جمعه شهرستان مریوان با بیان اینکه تلاش شبانه روزی کارکنان خدوم پلیس باعث ثبات امنیت در جامعه شده است گفت : حضور پلیس مقتدر و کارآمد در جامعه امنیت آفرین است .

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج، ماموستا ملا مصطفی شیرزادی در نشست تعاملی با معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با قدردانی از تلاش ها و اقدامات شایسته نیروی انتظامی در برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی گفت : تلاش شبانه روزی کارکنان خدوم پلیس باعث ثبات امنیت در جامعه شده است.

وی با بیان اینکه شأن نیروی انتظامی، خدمتگزاری به مردم است اظهار داشت: مردم همیشه و در همه حال حامی و پشتیبان ماموریت های نیروی انتظامی بوده و قدردان تلاش ها و زحمات شبانه روزی نیروهای خدوم انتظامی هستند.

امام جمعه مریوان با تاکید بر حضور فعال و به موقع پلیس در جامعه، گفت: نباید مخلان امنیت مردم احساس امنیت داشته باشند و اگر در سطح جامعه دستی برای آسیب رساندن به شهروندان بالا رود در صحنه باید با آن قاطعانه برخورد شود.

وی امنیت امروز استان کردستان را حاصل خون شهدا و رشادت ها و دلاورمردی های نیروهای انتظامی و امنیتی دانست و گفت : امنیت امروز استان کردستان قابل مقایسه با گذشته نیست و این حاصل نشده است جز با همدلی و وحدت همه مردم و مسئولان و تلاش دستگاه های انتظامی و امنیتی.

ماموستا شیرزادی با تاکید بر اینکه  پلیس به تنهایی قادر به تولید امنیت در جامعه نیست تصریح کرد : ضرورت دارد همه سازمان ها  و دستگاه ها بیش از پیش احساس مسئولیت کرده و با حمایت ها و پشتیبانی های خود در راستای برقراری نظم و امنیت تلاش کنند.

وی با بیان اینکه پلیس امروز ایران اسلامی پلیس مردمی و درخدمت مردم است عنوان داشت: مردم پلیس را مامن و پناهگاه خود دانسته و به آنان اعتماد دارند.

امام جمعه مریوان با اشاره به اینکه پلیس مقتدر و مردمی درجامعه از حمایت های بی دریغ مردم برخوردار است تصریح کرد : حضور پلیس مقتدر و کارآمد در جامعه امنیت آفرین است .

امنیت مردم  خط قرمز پلیس است

سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان نیز در این دیدار با بیان اینکه پلیس خود را خادم مردم دانسته و به خادمیت خود افتخار می کند گفت : امنیت مردم  خط قرمز پلیس  است و در راستای برقراری نظم و امنیت پلیس از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

وی حفظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و برقراری نظم و امنیت را  2 ماموریت مهم نیروی انتظامی دانست و بیان داشت : در راستای تحقق این ماموریت ها به همکاری و مشارکت  مردم و حمایت ها و پشتیبانی های علما و روحانیون و نخبگان اجتماعی نیازمندیم .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایجاد جو روانی امنیت و آرامش در جامعه را در گرو همکاری و هم افزایی سازمان های مرتبط در حوزه امنیت دانست و خاطر نشان کرد : پلیس با هرگونه ناهنجاری با اقتدار برخورد کرده و اجازه جولان به اراذل و اوباش را نخواهد داد .

سرهنگ کامبیز رستم نیا فرمانده انتظامی  شهرستان مریوان نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت امنیت در سطح شهرستان از حمایت های مردم و مسئولان در راستای تامین نظم و امنیت قدردانی کرد.

نظر شما