شهردار سنندج اعلام کرد:

سند مالکیت حمام تاریخی شیشه به نام شهرداری سنندج صادر شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۰:۵۴:۰۷
کد خبر: ۱۰۵۷۱۵۹
سند مالکیت حمام تاریخی شیشه به نام شهرداری سنندج صادر شد
شهردار سنندج از صدور سند مالکیت حمام شیشه به نام شهرداری سنندج خبر داد و گفت: حمام تاریخی شیشه پس از توافق با مالک و با هزینه 5 میلیارد ریالی به طور کامل در تملک شهرداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج، حشمت اله صیدی اظهار داشت: حمام  تاریخی شیشه در ضلع شمالی بلوار کردستان در سنندج و مجاور پل و مسجد ملاویسی قرار دارد و از بناهای قدیمی و آثار تاریخی محسوب می شود.

وی افزود: مالکیت 5/4 دانگ از حمام شیشه در سال 1386 توسط مالک اولیه در تملک شهرداری قرار گرفت و 5/1 دانگ بقیه نیز در تملک بخش خصوصی باقیماند.

شهردار سنندج عنوان کرد: در سال 91  این شهرداری برای خریداری و تملک 5/1 دانگ این حمام اقدام نمود، سپس در سال 93 هیئت کارشناسی سه نفره برای هر متر زمین قیمت تعیین نمود که در کمیته انطباق مورد تایید قرار نگرفت و پس از آن هم  سنوات گذشته دو بار کارشناسی شد.

 صیدی افزود: در این دوره و با هدف تملک کامل این بنای تاریخی توافقاتی در شورای اسلامی شهر سنندج در مورد قیمت 5/1 دانگ آن که در تملک بخش خصوصی بود انجام و در اواخر سال 98 مجوز هیات تطبیق فرمانداری هم اخذ شد.

وی از صدور سند مالکیت حمام شیشه به نام شهرداری سنندج خبر داد و گفت: حمام شیشه پس از توافق با مالک به طور کامل در تملک شهرداری قرار گرفت.

شهردار سنندج اعلام کرد: برای تملک 5/1 دانگ باقیمانده حمام تاریخی شیشه، 5 میلیارد ریال به مالکان این بنای تاریخی پرداخت شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز