مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز:

مسئولین تنها سرمایه البرز در لیگ برتر را تنها نگذارند/ استعدادهای زیادی به فوتسال کشور معرفی کرده ایم

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۱:۲۱:۰۱
کد خبر: ۱۰۵۷۱۸۱
مسئولین تنها سرمایه البرز در لیگ برتر را تنها نگذارند/ استعدادهای زیادی به فوتسال کشور معرفی کرده ایم
مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز با اشاره به اینکه فصل دشواری در انتظار این تیم خواهد بود گفت: تیم فوتسال مقاومت در حال حاضر تنها دارایی استان در لیگ برتر است و امیدواریم مسئولین فرزندان البرز را در رویایی با حریفان قدر تنها نگذارند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، رحیم اسفندیاری اظهار کرد: همگی به اتفاق یک خانواده هستیم و سقوط ناراحت کننده تیم فوتبال شهدای رزکان به دسته پایین تر باید تلنگری برای ورزش استان باشد که مبادا سرمایه های خود را از دست دهد.

وی با بیان اینکه تیم فوتسال مقاومت البرز در گروه سختی در لیگ برتر قرار گرفته است عنوان کرد: حریفان بسیار قدری در گروه ما قرار گرفته اند اما ما هم به سربازان خود اعتماد داریم و بدون شک حریف آسانی برای هیچ تیمی نخواهیم بود.

مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز در خصوص تغییرات این تیم اظهار کرد: بازیکنان سرباز زیادی به مقاومت اضافه شده اند و این موضوع تا حدودی کار کادرفنی را برای ایجاد ثبات در تیم دشوار می کند این در حالی است که باتوجه به نیاز باشگاه بدنبال بازیکنان غیر سرباز نیز خواهیم رفت.

مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز با اشاره به وضعیت مالی این مجموعه در فصل جاری گفت: خوشبختانه مجموعه سپاه و سردار مولایی همواره حامی باشگاه مقاومت بوده اند و هیچ گاه مشکل خاصی از بابت ایاب و ذهاب و محل اسکان نداشته ایم اما باتوجه به اینکه تیم حرفه ای هستیم و نیاز داریم تا تقویت شویم با حامیان مالی نیز وارد مذاکره شده ایم که خبرهای خوبی در این خصوص در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

اسفندیاری در خصوص درآمدهای باشگاه از طریق حق رشد و بازیکنان انتقال یافته به تیم های دیگر گفت: خوشبختانه مقاومت البرز همواره استعدادهای زیادی را به فوتسال کشور معرفی کرده و سیاست باشگاه بر این است که جوانان مستعد را در مسیر پیشرفت شان هدایت کند و جلوی رشد هیچ بازیکنی را نگیرد.

وی تصریح کرد: سال گذشته علیرغم مشکلات زیادی که داشتیم اما یکی از بهترین بازیکن های ما به محض اینکه پیشنهاد جدی از مس سونگون دریافت کرد هیچ گونه مخالفتی با جدایی او نداشتیم.

این مسئول در پایان تأکید کرد: بدون شک در بحث جدایی بازیکنان علیرغم تمام سهل گیری ها اما منافع باشگاه را نیز در نظر می گیریم و باید به خصوص برای سال جاری بتوانیم بازیکنانی در همان کیفیت جذب کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز