رئیس پلیس راه لرستان خبرداد:

تمهیدات ویژه برای مدارس کنار جاده های لرستان

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۱:۵۵:۳۱
کد خبر: ۱۰۵۷۲۲۴
تمهیدات ویژه برای مدارس کنار جاده های لرستان
سرهنگ "مصطفی دالوند" گفت : همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، پلیس راه استان تمهیدات ویژه برای مدارس حاشیه جاده ها اندیشیده است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ سرهنگ "دالوند" در این خصوص ،  اظهار کرد: تمهیدات پلیس راه لرستان برای تسهیل درعبور و مرور و سلامت دانش آموزان به ویژه مقاطع تحصیلی ابتدایی و راهنمایی با ارایه آموزش به دانش آموزان همراه است.

او افزود: با برنامه ریزی انجام شده مقرر شد تیم های گشت پلیس راه استان در زمان آغاز به کار و در ساعات پایانی فعالیت مدارس در نزدیک مدارس حاشیه راه ها حضور یافته تا عبور و مرور دانش آموزان با ایمنی انجام شود.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با رانندگانی که مرتکب تخلفات حادثه ساز و منجر به ناامنی راه های منتهی به مدارس شوند به شدت و بدون اغماض برخورد می شود.

اوتاکید کرد: رعایت مقررات به ویژه در جاده های دو طرفه فرعی و روستایی و در مسیرهایی که مدارس واقع شده اند بسیار ضروری است و رانندگان باید به این مهم توجه لازم داشته باشند.

رئیس پلیس راه لرستان گفت : رانندگان نیز در ساعات فعالیت مدارس همکاری لازم با پلیس مدرسه برای روان سازی ترافیک و تسهیل درعبورو مرور داشته باشند.

سرهنگ دالوند افزود : پلیس راه استان آمادگی دارد برای حضورکارشناسان در مدارس برای آموزش های ترافیکی اقدام کند و مدیران مدارس می توانند برای هماهنگی بیشتر با شماره تلفن 06621825080 تماس حاصل کنند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز