مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان:

در هیچ منطقه‌ای چه زرد چه قرمز تعطیلی فراگیر نداریم / هیچ اجبار و الزامی برای حضور دانش‌آموزان در مدارس نیست

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۲:۳۸:۴۶
کد خبر: ۱۰۵۷۲۴۹
در هیچ منطقه‌ای چه زرد چه قرمز تعطیلی فراگیر نداریم / هیچ اجبار و الزامی برای حضور دانش‌آموزان در مدارس  نیست
علیرضا نخعی گفت: براساس ابلاغیه‌های رسمی در هیچ منطقه‌ای چه زرد چه قرمز تعطیلی فراگیر نداریم .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛  نخعی در گفتگو با رسانه هادر خصوص  نحوه برگزاری کلاس‌ها ، اظهار کرد: سلامت دانش‌آموزان اولویت اصلی ماست و بسیار مهم است. 

اوافزود: نظارت دانشگاه علوم پزشکی لرستان و ستاد کرونای استان نیز در همین راستاست.

نخعی با بیان اینکه براساس ابلاغیه‌های رسمی در هیچ منطقه‌ای چه زرد چه قرمز تعطیلی فراگیر نداریم برعکس مواردی که اعلام شده است، تصریح کرد: اولویت ما آموزش حضوری با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و حداکثر انعطافی که در برنامه داده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در خصوص پنج شهرستان قرمز استان ، خاطر نشان کرد: کمتر از ۵۰ درصد مدارس ما در این پنج شهرستان  دایر خواهد بود؛ براساس مشاهداتی که داشتیم فقط مدارسی که اطمینان داریم پروتکل‌ها را براساس امکاناتی که دارند رعایت می‌کنند باز هستند و مابقی مدارس به صورت غیرحضوری خواهند بود.  

او عنوان کرد: والدین نگران نباشند و نگرانی‌های اولیا را درک می‌کنیم و هیچ اجبار و الزامی برای حضور دانش‌آموزان در مدارس  نیست.

نخعی بیان  کرد: چنانچه دانش آموزان علائمی دارند اولیا از فرستادن آنها به مدرسه اکیدا خودداری کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: از دانشگاه علوم پزشکی لرستان درخواست داریم نظارت مستمر خود را داشته باشند و چنانچه در مدرسه ای احساس کنیم نگرانی وجود دارد حتما آموزش در آن را غیرحضوری خواهیم کرد به رغم  اینکه تاکید بر آموزش حضوری داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان  عنوان  کرد: از خانواده درخواست  دارم در مدرسه حضور پیدا کرده و‌شرایط مدرسه را ببینند و اطمینان حاصل کنند که در آنها پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود.

او افزود: دلیلی برای نگرانی والدین وجود ندارد و آنها می‌توانند با شماره تلفن  ۳۳۴۰۵۰۰۴ تماس بگیرند و یا با شماره پیامکی ۵۰۰۰۱۴۴۴۴۴ مطالب و موضوعاتی که وجود دارد اطلاع دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تاکید  کرد: دغدغه ستاد کرونای استان حفظ سلامت مردم است و آموزش و پرورش استان نیز به تاسی از مصوبات این ستاد تمام هم و غمش سلامت دانش‌آموزان است.

نخعی  خاطر نشان کرد: ارتباط والدین باید خیلی بیشتر از گذشته باشد و چنانچه جایی احساس کنیم نیاز به آموزش حضوری نیست غیرحضوری برگزار خواهیم کرد.

او گفت: شهرستان‌های الیگودرز،نورآباد، بروجرد، نواحی یک و دو خرم‌آباد و الشتر  مناطقی هستند که کمتر از ۵۰ درصد مدارس درآنها دایر خواهد بود.

نخعی  یادآورشد: مابقی مناطق زرد هستند و پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود و همین حساسیت‌ها وجود دارد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز