مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی

تسهیلات ۵۰۰ میلیونی تومانی و بالاتر به هنرمندان صنایع‌دستی پرداخت می‌شود

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۲:۵۴:۱۶
کد خبر: ۱۰۵۷۲۹۷
تسهیلات ۵۰۰ میلیونی تومانی و بالاتر به هنرمندان صنایع‌دستی پرداخت می‌شود
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: «تسهیلات 500 میلیون تومان با کارمزد 4 درصد و بیش از 500میلیون تومان با کارمزد 10 درصد به هنرمندان صنایع‌دستی پرداخت می‌شود.»

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، ابوالفضل مکرمی فر امروز شنبه 22 شهریورماه 1399 با اعلام این خبر افزود: به هنرمندان صنایع‌دستی دارای مجوز شامل کارت شناسایی،پروانه فعالیت انفرادی یا فعالیت کارگاهی دارند تسهیلات فنی اعتباری صنایع‌دستی پرداخت می‌شود.

او ادامه داد: هنرمندان صنایع‌دستی که متقاضی دریافت این تسهیلات هستند باید طرح توجیهی فنی اقتصادی خود را به معاونت صنایع‌دستی این اداره کل تحویل دهند که پس از بررسی کارشناسی در جلسه کارشناسی صنایع‌دستی استان نتیجه اولیه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی درباره شرایط دریافت این تسهیلات اظهار کرد:این تسهیلات برای تمام بنگاه‌های تولید و توزیع (گروهی، انفرادی،شناسایی ) صنایع‌دستی در نظر گرفته‌شده و متقاضیان باید مدارک و مستندات شامل مشخصات، سوابق مالی و تضمین لازم  را برای بررسی به معاونت صنایع‌دستی این اداره کل ارسال کنند.

مکرمی فر تصریح کرد: هم‌چنین هنرمندان متقاضی دریافت این تسهیلات باید فرم طرح توجیهی را نیز تکمیل کنند.

او درباره میزان تسهیلات نیز گفت: یک نوع تسهیلات تا سقف 500 میلیون تومان با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت 2 ساله است که از طریق صندوق کارآفرینی امید پرداخت می‌شود.

مکرمی‌فر افزود: هم‌چنین تسهیلات بالاتر از 500 میلیون تومان با کارمزد 10 درصد و بازپرداخت 2 ساله از طریق بانک گردشگری پرداخت می‌شود.

او اظهار کرد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های – 37111690- 37111691- 3711169- داخلی 409 آقای ساعدی( تسهیلات و اشتغال) تماس بگیرند.

 

نظر شما