سه نماینده از کردستان به لیگ برتر ورزش زورخانه ای کشور راه می یابند

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۴:۴۵:۴۳
کد خبر: ۱۰۵۷۳۵۴
سه نماینده از کردستان به لیگ برتر ورزش زورخانه ای کشور راه می یابند
رقابت های لیگ برتر ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی کشور با حضور 3 تیم به نمایندگی از استان کردستان از سر گرفته شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج؛ رقابت‌های لیگ برتر ورزش زورخانه ای کشور از روز جمعه 21 شهریور ماه پیگیری خواهد شد.
 
این مسابقات در سال 98 به علت شیوع ویروس کرونا تعطیل شد و با تایید ستاد مبارزه با این ویروس در ورزش از این هفته دوباره آغاز به کار کرد.
 
در لیگ برتر ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی کشور هشت تیم در دو گروه حضور دارند که استان کردستان با سه تیم در این رقابت ها شرکت دارد.
 
در گروه (الف) تیم‌های مقاومت کردستان، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و ترب کردستان و در گروه (ب) نیز اردبیل، باسمنج، زورخانه آزادگان سقز و زورخانه علی بن ابیطالب (ع) محلات با هم به رقابت پرداختند.
 
از گروه(الف) تیم مقاومت کردستان به عنوان سرگروه به مرحله نیمه نهایی صعود کرده است و در هفته آخر مرحله اول این رقابت‌ها تیم "ترب" دیگر نماینده کردستان27 شهریورماه در زهدان به مصاف تیم هیأت سیستان و بلوچستان خواهد رفت که برنده این مسابقه به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعد صعود می‌کند.
 
باتوجه به مجوزهای صادره از وزارت ورزش و جوانان و وزارت بهداشت و درمان کشور و پیگیری سازمان لیگ درخصوص ادامه لیگ برتر کشور "جام سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی" در گروه(ب) نیز روز گذشته جمعه مورخه ۲۱ شهریور راس ساعت ۱۶ و بدون تماشاچی مسابقه بین تیم های علی بن ابیطالب محلات و آزادگان محمد رسول الله سقز به میزبانی استان همدان برای تعیین سرگروه برگزار شد که این دیدار با نتیجه 380 به 330 امتیاز به سود نمانیده محلات به پایان رسید و این تیم به عنوان سرگروه و نماینده سقز نیز به عنوان تیم دوم به دور بعدی صعود کرد.
 
مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ برتر زورخانه ای کشور با حضور چهار تیم برتر هفتم و هشتم مهرماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز