مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان:

اعتبار اختصاص یافته به حوزه ورزش اندک است/ سلامت و نشاط جامعه در گرو ورزش است

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۴:۰۸:۲۵
کد خبر: ۱۰۵۷۸۵۹
اعتبار اختصاص یافته به حوزه ورزش اندک است/ سلامت و نشاط جامعه در گرو ورزش است
مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان با بیان اینکه به اداره کل ورزش و جوانان با گستردگی و زیر حوزه های فراوان بودجه اندکی اختصاص می یابد، گفت: کل اعتبار اختصاص یافته این اداره کل در سال گذشته در حوزه ورزش 2 میلیارد و 500 میلیون تومان و در حوزه جوانان نیز 850 میلیون تومان بوده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا از سنندج، حامد جولایی روز یکشنبه در مراسم تجلیل از فعالین عرصه فریضه نماز و نمازخوانی و ویژه فعالان مبارزه با بیماری کرونا، اظهار داشت: با توجه به بودجه های اختصاص یافته اندک به سازمان جوانان، همواره تلاش کردیم که باعث توسعه استان باشیم اما باید با جذب اعتبارات خاص فعالیت های فرهنگی قوی تر و بهتری انجام دهیم.

وی تاکید کرد: باید اعتبارات اختصاص یافته به حوزه ورزش بیش از این اعتبار باشد چرا که سلامتی و شادی و نشاط جامعه با ورزش امکان پذیر است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان خاطر نشان کرد: یکی از وظایف ما حمایت همه جانبه از جامعه ورزشکاران است تا به کشور های دیگر پناهنده نشوند.

جولایی با بیان اینکه برگزاری جلسات مستمر درخصوص بیان مشکلات ورزشکاران و هیئت های ورزشی لازم و ضروریست، افزود: بعضی از ورزشکاران تاب مورد بی مهری و بی توجهی هیئت های ورزشی قرار می گیرند، بنابراین بخشی از مشکلات و پناهندگی ورزشکاران بی توجهی هیئت و سمن های ورزشی است.

وی با اشاره به اینکه باید سازوکاری در خصوص جذب ورزشکاران فراهم شود، ابراز داشت: بسیاری از هیئت های ورزشی از وضعیت مقام های کسب شده ورزشکارانش بی اطلاع بوده بنابراین هیئت های ورزشی باید از هفته آینده جلسات مستمر با ورزشکاران در خصوص بیان مشکلات آن ها داشته باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان ادامه داد: تاکنون هیچ ورزشکار نماینده ای به اروپا نرفته اما در بعضی موارد از ورزشکارهای ضعیف و رده پایین که پناهنده کشورهای دیگر شده اند بهره برداری سیاسی می شود.

جولایی تصریح کرد: زمانی که به ورزشکار قول همکاری و مساعدتی داده می شود باید حتما پیگیری شود تا منجر به پناهندگی ورزشکاران نشود.

وی با بیان اینکه فعالیت حسنه باید تبدیل به معروفیت شود، افزود: یک سازمان مردم نهاد در ناحیه منفصل شهری ننله برای تیم فوتبال و دو میدانی هزاران نفر را آموزش می دهد که باید از اقدامات آنها تشکر و قدردانی کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان ادامه داد: باید همواره تلاش کنیم که  نقاط ضعف ها را کمتر و نقاط قوت ها را بزرگتر جلوه دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز