مدیرکل کمیته امداد استان کردستان خبر داد:

آغاز شور عاطفه ها برای کمک به محصلان نیازمندان

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۳:۱۲:۳۴
کد خبر: ۱۰۵۷۸۷۶
آغاز شور عاطفه ها برای کمک به محصلان نیازمندان
مدیر کل کمیته امداد استان کردستان از آغاز شور عاطفه ها از ۲۲ شهریور لغایت ۱۱مهرماه و با هدف جمع آوری کمک برای محصلان نیازمند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج، محمد رسول شیخی زاده عنوان کرد: باهدف جمع‌آوری کمک برای دانش آموزان و دانشجویان نیازمند این نهاد در ابتدای سال تحصیلی با همکاری دستگاه‌های اجرایی سطح استان اقدام به برگزاری شور عاطفه‌ها با پویش ایران همدل می‌کند.

وی افزود: جشن عاطفه‌های امسال که با عنوان شور عاطفه‌ها نام‌گذاری شده، از تاریخ ۲۲ شهریور لغایت 11 مهرماه در کلیه شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

شیخی زاده گفت: در این جشن تلاش می‌کنیم تا با کمک خیران نسبت به تأمین لوازم‌تحریر و پوشاک دانش آموزان و دانشجویان نیازمند اقدام کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت امروز جامعه که ایجاب می‌کند به فکر تهیه و تأمین گوشی هوشمند و تبلت برای محصلان باشیم نیاز است که خیران در این زمینه نیز همکاری و مشارکت داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: با توجه به وضعیت جامعه و شیوع ویروس کرونا روش‌های الکترونیکی و غیرحضوری برای مشارکت در شور عاطفه‌ها در نظر گرفته‌شده است.

وی ادامه داد: پرداخت از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۴۷۳ ، اپلیکیشن های سکه، سنا و بله و همچنین شماره‌گیری کد دستور #۰۸۷*۸۸۷۷* از روش‌های نوین و سریع دیگر مشارکت در شور عاطفه‌ها است.

شیخی زاده گفت: همچنین در روز چهارشنبه ۲۶ شهریورماه پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش آموزان و دانشجویان نیازمند در سطح کلیه شهرستان‌ها ایجاد می‌شود.

وی برگزاری شور عاطفه‌ها در سطح مدارس را از دیگر برنامه‌های امسال نام برد که با همکاری فرهنگیان و دانش آموزان برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: هم‌اکنون ۱۴ هزار دانش‌آموز و ۱۵۰۰  دانشجوی نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز