مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان عنوان کرد:

تدارک ۱۰۰۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در سمنان

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۴:۵۶:۵۵
کد خبر: ۱۰۵۷۹۴۷
تدارک ۱۰۰۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در سمنان
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: بیش از یک هزار برنامه در بخش‌های مختلف در استان سمنان به مناسبت هفته دفاع مقدس تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سرهنگ محمدحسن سلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان ظهر امروز در نشستی با شماری از مدیران استان اظهار کرد: در هفته گرامیداشت دفاع مقدس امسال و در آستانه چهلمین سالگرد دفاع غیورمردان ایران اسلامی از میهن برابر رژیم بعث عراق، بیش از یک هزار برنامه در بخش‌های مختلف در استان سمنان تدارک دیده شده است.

او گفت: برنامه‌های دفاع مقدس در سال جاری تنها مختص به یک هفته نبوده و در طول ۱۲ ماه این رویدادهای اعتقادی و فرهنگی در استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان اضافه کرد: از مساعدت و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان و کارگروه‌های مربوطه که برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های گرامیداشت دفاع مقدس در استان در تلاش بودند، نهایت قدردانی را دارم.

سلامی بیان کرد: مدیران ستادی، استاندار سمنان و معاونان او به معنای واقعی برای اجرای ارزش‌های دفاع مقدس در تلاش هستند و به سهم خود از درایت حکیمانه این عزیزان نهایت قدردانی را دارم.

او گفت: عملکرد تعداد کمی از دستگاه‌های اجرایی استان در انجام امور برای برگزاری باشکوه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس مطلوب نیست که با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در روزهای آینده این دستگاه‌ها طرح‌های مصوب خود را در گام اجرایی قرار خواهند داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز