معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان:

اقتصاد مقاومتی و دفاع مقدس از یکدیگر جدا نیستند

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۵:۰۳:۰۳
کد خبر: ۱۰۵۷۹۵۲
اقتصاد مقاومتی و دفاع مقدس از یکدیگر جدا نیستند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: اقتصاد مقاومتی و توجه به توسعه کشور باوجود فشارهای خارجی و تحریم از دفاع مقدس و شرایط دشوار دوران جنگ‌ تحمیلی جدا نیست.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ حبیب‌الله خجسته‌پور روز یکشنبه در جلسه بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سالن کوثر استانداری افزود: شهدا و ایثارگران اسوه‌های عبور از شرایط دشوار جنگ‌ تحمیلی بودند و باید با الگوبرداری از این شخصیت‌های فرزانه، برای در گام اجرایی قرار دادن اقتصاد مقاومتی در کشور همواره در تلاش بود.
وی با بیان اینکه، توجه به اقتصاد مقاومتی همواره مورد توجه و سفارش رهبر معظم انقلاب بوده است، گفت: با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و الگو برداری از رویه های شهدا و ایثارگران می توان برای رفع مشکلات جامعه و اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی اقدام کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: امسال علاوه بر گرامیداشت هفته دفاع مقدس، چهلمین سالگرد این رویداد مهم و ارزشی را هم در پیش داریم و برنامه های ویژه دفاع مقدس به صورت یکساله تدوین و در گام اجرایی قرار گیرد.
خجسته‌پور اضافه کرد: از تلاش‌ کارگروه‌های هفته دفاع مقدس و مدیران اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان که برای برگزاری این رویداد مهم از ۳۱ شهریور به مدت یک هفته از هم اکنون در حال تدارک هستند، نهایت قدردانی را دارم.
وی اضافه کرد: در ۳۱ شهریور با آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس؛ سخنرانی رهبر معظم انقلاب را خواهیم داشت که تکمیل زیرساخت‌ها برای پخش سخنان ایشان در فرمانداری‌های استان در حال انجام است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: در تجلیل از ۳۰ هزار خانواده معظم شهدا و ایثارگران به این نکته توجه شود که فرهیختگانی که در نقاط دور دست استان و مناطق روستایی و عشایری زندگی می کنند، بیشتر مورد تجلیل قرار گیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز