پیشکسوت البرزی فوتبال ایران:

فساد به همه جای فوتبال سرایت کرده است/ هواداران سرخابی را بیش از این نگران نکنید

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۱۳:۴۹:۲۹
کد خبر: ۱۰۵۸۳۹۱
فساد به همه جای فوتبال سرایت کرده است/ هواداران سرخابی را بیش از این نگران نکنید
پیشکسوت البرزی فوتبال ایران ضمن نارضایتی از وضعیت کنونی فوتبال گفت: متأسفانه فساد به همه جای فوتبال کشورمان سرایت کرده و به باشگاه های ورزشی رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، بهزاد داداش زاده در گفتگوی رادیویی با برنامه موج ورزش رادیو البرز اظهار کرد: امروز فوتبال ما به ناکجا آباد رسیده، سوء مدیریت فدراسیون را فراگرفته و کسی هم پاسخگوی این وضعیت نیست.

وی با اشاره به اوضاع نابسامان دو تیم پایتخت گفت: پرسپولیس و استقلال با هواداران میلیونی خود بازیچه افراد غیرمتخصص شده اند و تنها کسانی که از این وضعیت متضرر می شوند همین مردمی هستند که تنها دلخوشی شان فوتبال است.

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: مدیرعامل استقلال از تجربه کافی در ورزش برخوردار است و می خواهد کاری برای استقلال انجام دهد اما او نیز اسیر سوء مدیریت مدیران گذشته شده است.

داداش زاده تأکید کرد: باشگاه پرسپولیس هم نه تنها نتوانست بازیکنان مدنظر خود را به موقع جذب کند بلکه بازیکنان مؤثر خود را نیز از دست داد و در حال حاضر بدون کمترین هماهنگی میان بازیکنان جدید و قدیمی برای انجام بازی های حساس لیگ قهرمانان به قطر سفر کرده است.

وی خطاب به برخی مدیران ورزشی اظهار کرد: لطفا دست از سر هواداران پرسپولیس و استقلال بردارید و آن ها را بیش از این نگران نکنید.

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس ضمن پیش بینی از وضعیت این دو تیم در لیگ قهرمانان گفت: تا پیش از جدایی فرهاد مجیدی از استقلال و جدایی بازیکنان پرسپولیس نتایج خوبی را برای دو تیم پایتخت پیش بینی می کردم اما در حال حاضر وضعیت دو تیم تعریف چندانی ندارد؛ به خصوص برای پرسپولیس که برای بقا در لیگ قهرمانان به مصاف التعاون عربستان می رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز