مسئول بسیج ورزشکاران اداره کل ورزش و جوانان کردستان:

برگزاری اولین جلسه تشکیل هیات اندیشه ورز سازمان بسیج ورزشکاران کردستان

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۱۴:۰۱:۲۴
کد خبر: ۱۰۵۸۴۱۰
برگزاری اولین جلسه تشکیل هیات اندیشه ورز سازمان بسیج ورزشکاران کردستان
جلسه هیات اندیشه ورز بسیج ورزشکاران استان با هدف گسترش فرهنگ بسیجی در میان ورزشکاران، جوانان و کارکنان دستگاه ورزش و جوانان کردستان در سنندج برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج، اولین جلسه تشکیل هیات اندیشه ورز سازمان بسیج ورزشکاران استان با حضور معاونین ستادی و رئیس بسیج ورزشکاران اداره کل صبح روز دوشنبه 24 شهریورماه در سنندج برگزار شد.
علی اصلانی مسئول بسیج ورزشکاران اداره کل ورزش و جوانان کردستان در این جلسه که رئیس اداره امور فرهنگی و رئیس گروه ورزش همگانی این اداره کل نیز در آن حضور داشتند با تبیین اهداف تشکیل هیات اندیشه ورز بسیج ورزشکاران مهمترین وظایف اعضای آن را تشریح کرد.
وی مهمترین هدف تشکیل این هیات را گسترش و ترویج فرهنگ بسیجی در میان ورزشکاران، قهرمانان ورزشی، جوانان و کارکنان و جامعه ورزشی استان بیان کرد و افزود: پیشگیری از نفوذ دشمنان و افکار استکباری در میان این اقشار از دیگر اهداف تشکیل این هیات است.
اصلانی تولید فکر، ایده، راهبرد و سازوکارهای متناسب برای تحول و استحکام درونی بسیج ورزشکاران و همفکری در راستای اعتلا و اثربخشی بیرونی آن، هم اندیشی برای توسعه و ترویج گفتمان ولایت، فرهنگ و تفکر بسیجی و جریان سازی فکری در جامعه ورزشی استان، آسیب شناسی و احصاء مسائل سیاسی و اولویت دار بسیج و تهیه و ارائه طرح ها و راهکارهای حل مسئله را از اساسی ترین وظایف هیات اندیشه ورز بسیج ورزشکاران عنوان کرد.
وی بدنه اصلی این هیات را متشکل از مدیرکل و معاونین ستادی وی بیان کرد و اظهار داشت: کارشناسان حوزه های مختلف ورزش و جوانان و جوانان مستعد و نخبه و ورزشکاران شاخص استان نیز می توانند در جهت ارائه ایده و راهکارهای موثر در هیات اندیشه ورز بسیج ورزشکاران حضور داشته باشند.
در پایان این جلسه با تبیین وظایف اعضای این هیات معاونین و روسای اداره ورزش همگانی و اداره امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان نظرات و پیشنهادهای خود را در جهت افزایش بهره وری آن مطرح کردند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز