امام جمعه یزد:

برنامه‌های فرهنگی در نیروی انتظامی تقویت شود

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۱۴:۴۲:۵۹
کد خبر: ۱۰۵۸۴۳۸
برنامه‌های فرهنگی در نیروی انتظامی تقویت شود
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به ضرورت انجام کارهای فرهنگی و جهادی در جامعه گفت: این امور از مهمترین دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است و نیروی انتظامی همواره این مهم را محقق ساخته ولی باید تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در جمع فرماندهان و مدیران یگان ویژه استان افزود: این یگان ویژه ولایی و مکتبی، امروز این مهم را در دستور کار قرار داده و در تمامی ابعاد اقدامات فرهنگی و جهادی آن را به خوبی و مستمر انجام می‌دهد و باید آن را بیشتر ارتقا دهد.

 وی  با بیان اینکه دشمنان انقلاب با حرکت موذیانه سعی در ضربه زدن به نظام دارند ادامه داد: استکبار علاوه بر بهره‌گیری از امکانات و تشکیلات جنگ نرم با استفاده از ابرازهایی مانند تحریف و بزرگ‌نمایی مسائل، تفرقه افکنی و برداشتن امیدها سعی در تفرقه افکنی و ایجاد توطئه در کشور دارد.

امام جمعه یزد با بیان این مطلب که مسوولیت نیروی انتظامی همیشگی بوده و مکان و زمان خاصی ندارد  خاطرنشان کرد: این نیرو به عنوان پاسدار و مدافع اسلام و انقلاب، رسالتی سنگینی دارد، که در راستای انجام هر چه بهتر وظایف باید دیگر دستگاه‌ها به کمک این نیروی انقلابی بیایند.

 ناصری یزدی گفت: بدون تردید داشتن بصیرت در پیمودن مسیر از جمله ابرازی است که با داشتن آن می‌توان لغزش‌ها را پشت سر گذاشت، امروز لازمه کسب این بصیرت پیروی از ولایت فقیه به عنوان سکاندار انقلاب است تا ان شاء الله این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) متصل شود.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: از جمله اهدافی که امام حسین(ع) و خاندان مطهرش در راه نشر آن، سختی‌ها و بلاها را به جان خریدند، حمایت از اسلام و ارزش‌های اسلامی نظیر امر به معروف و نهی از منکر و اقامه نماز بود، از این روست که شیعیان و محبان این مکتب نیز باید در راه عزت و سرافرازی اسلام  گام بردارند.

ناصری یزدی با  آرزوی سلامتی و توفیق برای کارکنان نیروی انتظامی و ثابت قدم ماندن آنها در راه انقلاب و ولایت گفت: بدون تردید پشتیبان اصلی نیروهای مسلح خداوند است چرا که راه آنها راهی خدایی و هدف آنها دفاع از دین و آرمان های انقلاب است.​

نظر شما