دستگیری سارق خودروهای مسافرکش در دورود

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۱۴:۴۹:۳۲
کد خبر: ۱۰۵۸۴۵۰
دستگیری سارق خودروهای مسافرکش  در دورود
فرمانده انتطامی لرستان ازدستگیری سارق به عنف خودروهای مسافرکش بین شهری با 20 فقره سرقت در شهرستان "دورود" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ سردار "مهدیان نسب" گفت: در پی چندین فقره سرقت از خودروهای مسافرکش بین شهری در سطح شهرستان "دورود"، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی  شهرستان قرارگرفت.

او افزود: ماموران با تشکیل اکیب های ویژه واقدامات اطلاعاتی سارق مورد نظر را در سطح شهرستان دورود شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه ماموران با تشکیل اکیب های ویژه واقدامات اطلاعاتی سارق مورد نظر را در دورود شناسایی و دستگیر کردند، اظهار داشت: سارق با دربست گرفتن خودروهای مسافرکش بین شهری پس از رسیدن به محلهای خلوت با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت گوشی موبایل، وسایل داخل خودرو و وجه نقد رانندگان می کرد.

 فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: سارق در تحقیقات صورت گرفته و مواجهه شدن با دلایل و مستندات پلیس به 20 فقره سرقت به عنف از رانندگان بین شهری اعتراف و تعدادی از مالباختگان شناسایی شدند.

سردار مهدیان نسب در پایان با توصیه به رانندگان مسافرکش گفت: رانندگان در سوارکردن مسافران بین شهری بایستی نهایت دقت را بکنند و از سوارکردن مسافرانی که  کرایه غیر معمول پیشنهاد می دهند خوداری و هرگونه موارد مشکوک را به پلیس 110اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز