معاون اول رییس جمهور؛

انسجام و همدلی میان قوای سه گانه لازمه حل مشکلات مردم است/ استان همدان پیشرو در گردشگری، کشاورزی و صنعت است

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۲۰:۲۳:۰۱
کد خبر: ۱۰۵۸۶۱۴
انسجام و همدلی میان قوای سه گانه لازمه حل مشکلات مردم است/ استان همدان پیشرو در گردشگری، کشاورزی و صنعت است
معاون اول رییس جمهور در دیدار با استاندار و مجمع نمایندگان استان همدان، گفت: انسجام و همدلی میان قوای سه گانه لازمه حل مشکلات مردم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نشست استاندار همدان و اعضای مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی با دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور عصر دوشنبه برگزار شد.

در این نشست دکتر اسحاق جهانگیری با اشاره به نقش پر اهمیت دولت و مجلس در اداره کشور گفت: انسجام و همدلی میان قوای سه گانه لازمه حل مشکلات مردم است و می تواند مردم را به آینده کشور امیدوار کند.

معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اینکه درک مشترک دولت و مجلس از مشکلات کشور برای یافتن راهکارهای مناسب برای حل چالش های پیش روی کشور بسیار راهگشاست، خاطرنشان کرد: تدوین بودجه سال آینده کشور فرصت بسیار مناسب و خوبی برای به تفاهم رسیدن دولت و مجلس بر سر مسایل کلان اقتصادی کشور خواهد بود و انتظار می رود این تفاهم نقش موثری در حل مشکلات و مسائل ایفا کند.

وی در ادامه از استان همدان به عنوان یکی از استان های پراهمیت و پایتخت تاریخی و تمدنی کشور یاد کرد و گفت: استان همدان از ظرفیت های گسترده در بخش گردشگری و کشاورزی برخوردار است و خوشبختانه در سال های اخیر بخش صنعت نیز در این استان فعال شده است.

نظر شما