مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی لرستان:

استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی باید به یک فرهنگ تبدیل شود

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۰۸:۲۱:۰۷
کد خبر: ۱۰۵۸۶۷۴
استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی باید به یک فرهنگ تبدیل شود
احمدحسین فتایی گفت: استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی باید به یک فرهنگ عمومی مبدل شود.

 به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛  فتایی صبح سه شنبه  در بازدید از کارگاه تولیدی " زاگرس ماسک " ، اظهارکرد: حمایت از تولید کنندگان و کارآفرینان لرستانی در راستای تولید اقلام بهداشتی مانند ماسک، الکل و مواد ضد عفونی می تواند مسئولین و مردم را در راستای کنترل و مقابله با ویروس کرونا یاری دهد.

 مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تصریح کرد: در حال حاضر بهترین راهکار مقابله با این ویروس، استفاده مداوم از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی است که باید به یک باور و فرهنگ عمومی مبدل شود و دستگاه های فرهنگی می بایست از تمام توان خود برای نهادینه شدن این فرهنگ بهره ببرند.

در ادامه حمیدرضا مرادی، مدیر عامل شرکت راهان پارس و مدیر این کارگاه تولیدی، ضمن تشکر از حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات همراه، گفت: در این کارگاه ماسک سه لایه پزشکی بصورت تمام اتوماتیک و به روش التراسونیک تولید می شود و در هر شیفت کاری هشت ساعته ۲۷  نفر و در مجموع دو شیفت ۵۴ نفر در این کارگاه مشغول به کار هستند.

اودر پایان افزود: در هر شیف کاری ۳۰ هزار ماسک بسته بندی می شود و تولیدات این کارگاه به قیمت مصوب دولتی در اختیار عموم مردم و دستگاه ها و ارگانهای دولتی و غیر دولتی قرار می گیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز