معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج:

آسفالت و بهسازی مسیر تقاطع غیرهمسطح توحید تا میدان بسیج

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۴:۳۲:۱۲
کد خبر: ۱۰۵۹۰۰۷
آسفالت و بهسازی مسیر تقاطع غیرهمسطح توحید تا میدان بسیج
معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج از آسفالت و بهسازی بیش از 13 هزار متر مربع از مسیر تقاطع غیرهمسطح توحید تا میدان بسیج با 3 هزار تن آسفالت خبر داد و اظهار داشت: طول این مسیر 1200 متر و عرض آن نیز 11 متر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج، مهندس بهزاد ریحانی فرد اعلام کرد: مسیر تقاطع غیرهمسطح توحید تا میدان بسیج آسفالت و بهسازی شد.

وی افزود: با هدف تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه وکاهش ترافیک عملیات آسفالت و بهسازی خیابان ها و بلوارهای اصلی سطح شهر در حال اجرا است.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج بیان کرد: بلوار گریاشان یکی از بلوارهای پرتردد در مسیر دسترسی بیمارستان توحید است که سال گذشته عملیات آسفالت و بهسازی یک لاین آن به متراژ 27 هزار متر مربع با 3100 تن آسفالت انجام شد.

ریحانی فرد عنوان کرد: امسال نیز عملیات آسفالت لاین دیگر آن در دو لایه با آسفالت توپکا به منظور سهولت در عبور و مرور وسایل نقلیه در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

وی از آسفالت و بهسازی بیش از 13 هزار متر مربع از مسیر تقاطع غیرهمسطح توحید تا میدان بسیج با 3 هزار تن آسفالت خبر داد و اظهار داشت: طول این مسیر 1200 متر و عرض آن نیز 11 متر است.

ریحانی فرد افزود: برای انجام عملیات آسفالت و بهسازی این مسیر 10 هزار متر مربع تراش آسفالت و حمل مصالح نیز جهت آماده سازی صورت گرفته است.

نظر شما