مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی خبر داد؛

مانور تعمیرات جهادی و ساماندهی فیدرهای عمومی شهرستان بوکان اجرا می‌شود

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۵:۴۰:۵۹
کد خبر: ۱۰۵۹۰۶۹
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: مانور تعمیرات جهادی و ساماندهی فیدرهای عمومی شهرستان بوکان اجرا می‌شود.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، اکبر حسن‌بکلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از برگزاری مانور تعمیرات جهادی و ساماندهی فیدرهای عمومی شهرستان بوکان خبر داد و گفت: این مانور با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و نکات ایمنی به مدت دو روز در شهرستان بوکان اجرا می‌شود.

WhatsApp Image 2020-09-15 at 13.17.15 (1)

وی افزود: این مانور به منظور افزایش رضایتمندی مشترکین، افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه‌های توزیع برق، کاهش خاموشی‌های ناخواسته این شهرستان و نیز افزایش تاب آوری شبکه توزیع برق در شهرستان بوکان برگزار می‌شود.

حسن بکلو عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این مانور دو روزه بر روی ۷ فیدر و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ ۲۶ و ۲۷ شهریور ماه با حضور ۲۰ اکیپ خط گرم و سرد متشکل از ۱۰۰ نفر نیروهای متخصص فنی و اجرایی از سطح استان انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: محدوده مانور بر اساس اولویت بندی و شناسایی عیوب شبکه و حساسیت مشترکین تعیین و عملیاتی خواهد شد .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد: تمامی برنامه‌ریزی‌ها و بازدیدها برای عملیاتی کردن این مانور انجام شده و هزینه اجرای آن، ۴۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی تصریح کرد: برگزاری این مانور حاصل تلاش و زحمات مجموعه‌ای از پرسنل شرکت توزیع نیروی برق استان می‌باشد که برای اجرای این مانور برای اولین بار در سطح استان، نیروهای متخصص شرکت توزیع نیروی برق از سراسر استان، با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و نکات ایمنی در محل برگزاری مانور حضور خواهند داشت.

نظر شما