سرپرست شرکت شهرک های صنعتی البرز:

سرمایه گذاری ٥٨٠ میلیارد تومانی در شهرک های صنعتی البرز/ ۲۷ واحد صنعتی البرز به چرخه تولید بازگشت

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۰۹:۴۴:۱۶
کد خبر: ۱۰۵۹۳۱۴
سرمایه گذاری ٥٨٠ میلیارد تومانی در شهرک های صنعتی البرز/  ۲۷ واحد صنعتی البرز به چرخه تولید بازگشت
سرپرست شرکت شهرک های صنعتی البرز از سرمایه گذاری ٥٨٠ میلیارد تومانی در شهرک های صنعتی این استان در شش ماه اول سال 99 خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، علی مهدی پوراظهار کرد: با توجه به اعمال معافیت مالیاتی شعاع ١٢٠ کیلومتری برای شهرک صنعتی اشتهارد و همچنین قرارگیری شهرک های صنعتی اشتهارد و کوثر در محدوده مناطق کمتر توسعه یافته ، بیشترین سرمایه گذاری ها در این ۲ شهرک بوده است.

وی اضافه کرد: در سال جهش تولید با حمایت مسئولان استان البرز  یک هزار و٥٠٠ نفر در این شهرک های صنعتی استان البرز جذب بازار کار شدند.

این مسئول با بیان اینکه تلاش ما بر حمایت از تولید وتوسعه اشتغال در استان است افزود: همچنین در همین مدت ٥٦ طرح صنعتی با سرمایه گذاری بیش از ٣٠٠ میلیارد تومان و اشتغال زایی یک هزار نفر در شهرک های صنعتی استان البرز به بهره برداری رسیده است.

مهدی پور گفت: اکنون این استان دارای سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی است که طبق آخرین  بررسی ها ۷۰ درصد آنها فعال و مابقی نیمه فعال هستند.

وی درخصوص آخرین وضعیت باز فعال شدن واحدهای صنعتی گفت: اقدامات و عزم صورت گرفته در سال جاری برای توسعه تولید و رونق اشتغال در استان موجب شده تا از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۷ واحد صنعتی و تولیدی به چرخه تولید در البرز باز گردند.

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی البرزادامه داد: با باز فعال سازی این تعداد واحد زمینه اشتغال ۷۴۷ نفر در این استان فراهم شده است.

مهدی پورخاطرنشان کرد: تا ابتدای امسال ۳۰۰ واحد تولیدی صنعتی البرز از چرخه تولید خارج شدند که تا پایان سال جاری در مجموع ۱۰۰ واحد آنها پس از نوسازی و تجهیز و رفع موانع تولید فعالیت خود را از سرمی گیرند.

وی اضافه کرد: با راه اندازی یکصد واحد غیر فعال در مجموع امسال چهار هزار فرصت شغلی در البرز فراهم می شود.

 

نظر شما