مسئول کمیته ورزش در طبیعت هیئت ورزش های همگانی استان البرز:

مردم در "پویش آماده باش" با ابعاد مختلف ورزش آشنا شدند

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۱:۵۱:۴۱
کد خبر: ۱۰۵۹۴۰۷
مردم در پویش آماده باش با ابعاد مختلف ورزش آشنا شدند
مسئول کمیته ورزش در طبیعت هیئت ورزش های همگانی استان البرز گفت: پویش ملی آماده باش نگاه ها را به ظرفیت های کمتر دیده شده حوزه ورزش همگانی جلب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، محمدرضا جهانشاهلو اظهار کرد: پویش آماده باش با این هدف شکل گرفت تا در ایام کرونا بستری برای فعالیت بی دغدغه ورزشی برای آحاد مردم در منازل و در فضاهای آزاد مهیا شود و به نظرم تا حد بسیاری این هدف محقق شد.

وی با بیان اینکه در البرز به مدد تلاش کمیته های مختلف شاهد اجرای برنامه های متنوعی در این پویش بودیم و بازخوردهای خوبی از سوی مردم حاصل شد گفت: قطعا پس از پایان این پویش در شهریورماه شهروندان و علاقمندان به ورزش با ابعاد بیشتری از فواید و اثرات مثبت ورزش آشنا شده اند و می توانند با پرداختن به آنها فضایی با نشاط و شاداب برای خود واعضای خانواده فراهم کنند.

جهانشاهلو به فعالیت های کمیته ورزش در طبیعت اشاره کرد و گفت: عرصه های طبیعی بستری مناسب برای پرداختن به فعالیت های ورزشی است و ما نیز در این کمیته تلاش کرده ایم تا حد امکان از این ظرفیت برای ترغیب آحاد مردم به ورزش بهره بگیریم.

وی تصریح کرد: در ایام اجرای طرح آماده باش ما در این کمیته دو تور ورزش در طبیعت را برگزار کردیم و با مستند سازی آن و پخش از شبکه های رسانه ملی وفضای مجازی بازخوردهای خوبی را شاهد بودیم.

مسئول کمیته ورزش در طبیعت هیئت ورزش های همگانی استان البرز با توصیه به علاقمندان به ورزش گفت: در روزهایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان حضور در باشگاه های ورزشی کمتر مهیا است فضاهای طبیعی به شرط رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل ها بهترین مکان برای داشتن یک روز با نشاط همراه با ورزش است ومی تواند سلامت روح وجسم را با هم به مردم هدیه دهد.

وی در پایان گفت: کمیته ورزش در طبیعت برنامه های متنوعی را برای حضور مردم در طبیعت و معرفی ظرفیت های گردشگری البرز تدوین کرده که به مرور وبا اطلاع رسانی آنها را به اجرا در خواهد آورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز