کوله مهربانی برای ۳۰۰ کودک مبتلا به دیابت

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۱:۲۹:۰۳
کد خبر: ۱۰۵۹۴۱۸
کوله مهربانی برای ۳۰۰ کودک مبتلا به دیابت
بنیاد بین‌المللی پیشگیری و کنترل دیابت ایرانیان بسته‌های تحصیلی به ۳۰۰ کودک مبتلا به دیابت در قالب طرح " کوله مهربانی" اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مدیر دفتر مشارکتهای مردمی بنیاد بین‌المللی پیشگیری و کنترل دیابت ایرانیان گفت: این اقدام در قالب طرح  "کوله مهربانی"  همگام با بازگشایی مدارس و به همت نیکوکارانی که با این بنیاد همکاری دارند انجام شده است.

هاجر شریفی افرود: در این طرح بخشی از هزینه‌های تحصیل کودکان نیازمند دیابتی در قالب تهیه بسته‌های تحصیلی شامل کوله پشتی، نوشت‌افزار و پرداخت هزینه های ثبت نام دانش آموزان محروم از تحصیل تامین شده است.

وی با بیان این که کودکان نباید به دلیل مشکلات مالی از تحصیل محروم شوند ادامه داد: به دلیل گران بودن داروها و هزینه های بالای درمان و عوارض ناشی از این بیماری برخی خانواده ها توان مالی خود را از دست داده اند.

مدیر دفتر مشارکتهای مردمی بنیاد بین‌المللی پیشگیری و کنترل دیابت ایرانیان گفت: تامین هزینه های دارو، تجهیزات پزشکی، ارجاعات درمانی ، هزینه های پاراکلینیکی، سبد کالای خوراکی و ارزاق عمومی، سبد کالای پروتئینی، اهدای پوشاک عیدانه، تامین هزینه های آموزشی و تامین لوازم و کالای تحصیلی از خدمات بنیاد دیابت است.

بنیاد بین المللی پیشگیری و کنترل دیابت ایرانیان یک سازمان مردم نهاد و خیریه است که تحت نظارت بهزیستی کشور در سال۱۳۸۴ تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در شهر مشهد فعالیت دارد.

این بنیاد تاکنون توانسته است با توسعه خدمات در زمینه حمایت، کمک رسانی، پیشگیری، کنترل، درمان، آموزش و بالا بردن سطح آگاهی عمومی با بهره گیری از روش‌های نوین، خدمات‌ گسترده ای ‌را در خدمت رسانی به بیماران ساماندهی کند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز