مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

برگزاری اولین دوره مسابقات فوتسال پایگاه های اجتماعی جام مساجد استان کردستان

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۳:۲۹:۰۸
کد خبر: ۱۰۵۹۵۱۶
برگزاری اولین دوره مسابقات فوتسال پایگاه های اجتماعی جام مساجد استان کردستان
اولین دوره مسابقات فوتسال جام مساجد استان کردستان با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و با شعار جامعه سالم با ورزش در سه شهرستان سنندج، سقز و مریوان در حال برگزاری است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا از کردستان، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی با انعقاد تفاهم نامه با وزارت کشور 15 پایگاه اجتماعی را تشکیل داده و در این راستا با کاهش آسیب های اجتماعی و شعار جامعه سالم با ورزش در سطح استان مسابقات فوتسال جام بین مساجد را برگزار می کند.

وی معظلات اجتماعی را بسیار فراگیر دانست و گفت: بهترین راه مقابله با این معضلات حرکت به سوی ورزش است و در این جبهه روحانیون ومبلغین به عنوان رابطین فرهنگی در کنار ورزشکاران مؤثر وپرثمر خواهد بود.

حاتمیان خاطرنشان کرد: توجه به ورزش یکی از مهمترین روش های دور نگه داشتن جوانان از مفاسد اخلاقی و ناهنجاریهای اجتماعی و جذب آنان به مساجد است.

حجت الاسلام احمد حاتمیان اظهار داشت: مسابقات جام بین مساجد کردستان با حضور 16 تیم در سه شهرستان سنندج، سقز و مریوان در حال برگزاری است و سنندج با حضور 8 تیم و صعود  دو تیم به مرحله نیمه نهایی، مریوان با حضور 6 تیم و صعود یک تیم به مرحله نیمه نهایی و سقز با حضور 2تیم در این مسابقات به مرحله نیمه نهایی راه پیدا می کند.

وی در خصوص اهدا جوایز به ورزشکاران جام مساجد تصریح کرد: تمامی البسه ورزشی ورزشکاران توسطه سازمان تبلیغات اسلامی تهیه شده و جوایز سه تیم اول به شرح زیر است:

تیم اول کاپ قهرمانی، مدال طلا و مبلغ 300 هزار تومان به هر نفر

تیم دوم کاپ قهرمانی، مدال نقره ومبلغ 200 هزار تومان  برای هر نفر

تیم سوم کاپ قهرمانی، مدال برنز ومبلغ 100 هزار تومان برای هر نفر در نظر گرفته شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز