مسئول کمیته جانبازان و معلولین هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز:

بنیانگذار اتومبیلرانی جانبازان و معلولین کشور هستیم/ البرزی ها بر تمام محدودیت ها خط قرمز کشیده اند

۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۰۹:۱۹:۱۸
کد خبر: ۱۰۵۹۸۱۴
بنیانگذار اتومبیلرانی جانبازان و معلولین کشور هستیم/  البرزی ها بر تمام محدودیت ها خط قرمز کشیده اند
مسئول کمیته جانبازان و معلولین هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز با اشاره به پیشگام بودن استان در کشور گفت: 5 سال از عمر رشته اتومبیلرانی جانبازان و معلولین می گذرد و تلاش می کنیم تا تمام معلولین جسمی و حرکتی کشور بتوانند از اتومبیلرانی لذت ببرند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مهری ذاکری اظهار کرد: بنده از سال 94 علیرغم اینکه جزء نخستین معلولینی بودم که به اتومبیلرانی روی آوردم اما با حمایت های جناب درویشی برای نخستین بار در کشور کمیته جانبازان و معلولین هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی راه اندازی شد و بنده ریاست آن را برعهده گرفتم.

 وی با بیان اینکه پیش از این در رشته های شنای معلولین و وزنه برداری نیز افتخارآفرینی کرده است عنوان کرد: همواره عشق به اتومبیلرانی را نیز همراه خودم داشته ام و نه تنها معلولیت را محدودیتی برای درخشش در این رشته ندانسته ام بلکه همیشه سایر ورزشکاران معلول و جانباز را تشویق به انجام این ورزش کرده ام.

مسئول کمیته جانبازان و معلولین هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز ضمن ابراز خرسندی از درخشش ورزشکاران خاطرنشان کرد: ورزشکاران زیادی برای مسابقات به سایر استان ها اعزام شده اند که اتفاقا اغلب آن ها مقام های متعددی کسب کرده و در مسابقه " دست فرمون" که از شبکه نسیم صداوسیما در حال پخش است نیز حتی در رقابت با افراد سالم نیز خوش درخشیده اند.

ذاکری تصریح کرد: ورزشکاران جانباز و معلول البرزی خطی قرمز بر تمام محدودیت ها کشیده اند و علیرغم دشواری های موجود اما می خواهند اتومبیلرانی جانبازان و معلولین را به تمام استان های کشور معرفی کنند.

وی ضمن تقدیر از حمایت های هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز خاطرنشان کرد: آقای درویشی با تلاش های شبانه روزی خود این امکان را برای ورزشکاران فراهم کرده تا ضمن خود باوری حتی اهداف بزرگتری را نیز در این رشته برای خود ترسیم کنند این در حالی است که اغلب مسابقات برگزار شده ویژه معلولین در رشته های رالی و اسلالوم با حضور علاقه مندان سراسر کشور برگزار شده است.

مسئول کمیته جانبازان و معلولین هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز با بیان اینکه کرونا هم مانع تحقق برنامه های این کمیته نبوده است، گفت: کلاس های تمرین و آموزش اتومبیلرانی در حال حاضر حتی باتوجه به شرایط کرونا نیز با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مجموعه ورزشی انقلاب کرج در حال برگزاری است.

ذاکری ضمن برشمردن مشکلات پیش روی ورزشکاران جانباز و معلول گفت: مشکل هزینه برای تمام ورزشکاران وجود دارد به خصوص برای جانبازان و معلولین که از شرایط خاص تری نسبت به سایرین برخوردار هستند و باید بستری فراهم شود تا هرکس که علاقه مند به این رشته است بتواند آن را تجربه کند.

وی در پایان گفت: باتمام این مشکلات اما خرسندیم از اینکه البرز همواره عنوان اولین ها را در موتورسواری و اتومبیلرانی یدک کشیده و امروز با بیش از 50 ورزشکار جانباز و معلول این توان را داریم تا سایر ورزشکاران کشور را که شرایط خاص تری دارند با ورزش پیوند دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز