نایب قهرمانی تیم دو و میدانی پلیمر خلیج فارس خرم آباد در مرحله دوم قهرمانی باشگاه های کشور

۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۰۱:۳۲:۱۸
کد خبر: ۱۰۶۰۳۵۸
نایب قهرمانی تیم دو و میدانی پلیمر خلیج فارس خرم آباد  در مرحله دوم قهرمانی باشگاه های کشور
تیم دوو میدانی پلیمر خلیج فارس خرم آباد در مرحله دوم قهرمانی باشگاه های کشور با ۹ طلا، ۷ نقره و ۵ برنز نایب قهرمان شد.

 به گزارش خبرگزاری برنااز  لرستان ؛ در مرحله دوم از بیست و چهارمین دوره رقابت های قهرمانی باشگاه های کشور در بخش آقایان که در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد، تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد با ۹ طلا، ۷ نقره ، ۵ برنز،سه رده چهارمی، سه رده پنجمی، سه رده ششمی و یک رده هفتمی با ۲۱۰ امتیاز خوش درخشید و نایب قهرمان شد.

در این مسابقات تیم  فولاد مبارکه اصفهان با ۲۳۲ امتیاز قهرمان شد و تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد با ۲۱۰ امتیاز نایب قهرمان  و دانشگاه آزاد با ۱۲۹ امتیاز سوم شد.

در روز نخست مرحله دوم قهرمانی باشگاه های کشور نتایج ذیل بدست آمد؛

 در ۱۰ کیلومتر پیاده امیرحسیناسدی منش  از تیم پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با زمان ۴۷:۲۹.۰۶دقیقه به مدال  برنز رسید، در این مسابقه ورزشکارانی از تیم مبلاد مبارکه اول و دوم شدند.

 پیر جهان باز هم قهرمان شد، در ۱۱۰ متر با مانع مهدی پیرجهان از تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد با ۱۴.۴۷ به مدال  طلا و میلاد سیار از تیم پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با ۱۴.۷۲ به مدال برنز رسید، در این مسابقه ورزشکاری از تیم دانشگاه آزاد به مدال نقره دست یافت.

 در ۱۰۰ متر  سجاد زارعی از تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد با زمان ۱۱.۱۰ ثانیه در رده ششم جای گرفت.

 طیبی خوش درخشید، در پرتاب وزنه محمدرضا طیبی از تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد با پرتاب ۱۹.۴۲ متر به مقام  قهرمانی رسید و علی ثمری از تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد هم با پرتاب ۱۷.۳۳ متر در رده ششم قرار گرفت، در این مسابقه ورزشکارانی از تیم فولاد مبارکه و صنعت مس دوم و سوم شدند.

 طهماسبی در ۴۰۰ متر نایب قهرمان شد،  احسان طهماسبی از تیم پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با زمان ۴۷.۰۷ ثانیه نایب قهرمان شد در این مسابقه ورزشکارانی از تیم فولاد مبارکه اول و سوم شدند.

 کیا هم قهرمان شد، در پرش سه گام حمیدرضا کیا از تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد با ۱۶.۱۸ متر  قهرمان شد،در این مسابقه ورزشکارانی از تیم فولاد مبارکه و دانشگاه آزاد دوم و سوم شدند.

 در ۱۵۰۰ متر پژمان یارولی از تیم پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با زمان ۳:۵۵.۵۸ دقیقه به مدال برنز و  علی فهیمی از تیم پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با زمان ۳:۵۸.۱۱ دقیقه در رده چهارم قرار گرفت،در این مسابقه ورزشکارانی از تیم فولاد مبارکه اول و دوم شدند.

در پرش ارتفاع سلیمی نایب قهرمان شد، رضا سلیمی از تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با پرش ۲.۰۵ متر نایب قهرمان و حسین بیزار از تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد با پرش ۲ متر در رده پنجم قرار گرفت، در این مسابقه ورزشکارانی از تیم فولاد مبارکه اول و سوم شدند.

 لژیونر تیم دوو میدانی لرستان قهرمان شد، در پرتاب چکش  آرکادیوش روگووسکی از تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد با ۶۹.۸۰ متر قهرمان شد، در این مسابقه ورزشکارانی از تیم فولاد مبارکه و دانشگاه آزاد اول و دوم شدند.

 دوندگان پلیمر خلیج‌فارس خرم آباد در ۵۰۰۰ متر قهرمان و نایب قهرمان شدند، در این مسابقه همایون همتی با زمان۱۵:۰۴.۵۵ دقیقه قهرمان و مرتضی بیرانوند با زمان ۱۵:۰۴.۵۵دقیقه نایب قهرمان شد، در این مسابقه ورزشکاری از تیم فولاد مبارکه سوم شد.

 در ۴ در ۱۰۰ متر امدادی تیم پلیمر خلیج فارس خرمآباد با زمان ۴۳.۲۱ ثانیه در رده چهارم قرار گرفت، در این مسابقه تیمهای صنعت مس، فولاد مبارکه و دانشگاه یزد در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

در روز دوم این مسابقات نتایج ذیل بدست آمد؛

قهرمانی پیرجهان در ۴۰۰ متر با مانع، مهدی پیرجهان از تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با زمان ۴۹.۸۷ ثانیه به مقام قهرمانی رسید، در این مسابقه ورزشکاران دانشگاه آزاد دوم و سوم شدند.

 در پرش با نیزه ارشیا مصدقی با ۴.۴۰ متر و  حسین فلاح با ۴.۴۰ متر از تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد به مدال نقره و  برنز دست یافتند، در این مسابقه ورزشکاری از تیم دانشگاه آزاد اول شد.

 دونده تیم پلیمر در ۸۰۰ متر اول شد، پژمان یارولی از تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با زمان۱:۴۹.۹۱ دقیقه به مقام  قهرمانی رسید، در این مسابقه ورزشکارانی از تیم صنعت مس و فولاد مبارکه دوم و سوم شدند.

 در پرتاب نیزه علی فتحی گنجی از تیم پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با پرتاب ۶۹.۶۲ متر در رده چهارم قرار گرفت.

 همتی در ۳۰۰۰ متر با مانع قهرمان شد، همایون همتی از تیم پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با زمان ۹:۲۶.۰۱ دقیقه قهرمان و امیر آذریان از تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با زمان ۹:۳۵.۵۹ دقیقه سوم شد، در این مسابقه ورزشکاری از تیم فولاد مبارکه به نایب قهرمانی رسید.

 در ۲۰۰ متر احسان طهماسبی از تیم پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با زمان ۲۲.۱۱ ثانیه در رده پنجم قرار گرفت.

 در پرتاب دیسک شیری قهرمان شد، بهنام شیری از تیم پلیمر خلیج‌فارس خرم آباد با پرتاب ۵۶.۲۰ متر نایب قهرمان  و صادق صمیمی از تیم پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با پرتاب  ۵۰.۸۱ متر در رده پنجم قرار گرفت، در این مسابقه ورزشکارانی از تیم دانشگاه آزاد اول و سوم شدند.

 بیرانوند نایب قهرمان شد، در ۱۰۰۰۰ متر مرتضی بیرانوند در تیم پلیمر خلیج فارس از خرم‌آباد با زمان ۳۴:۱۵.۷۸ دقیقه نایب قهرمان و امیر آذریان از تیم پلیمر خلیج فارس از خرم‌آباد با زمان ۳۸:۱۹.۶۳ دقیقه در رده ششم قرار گرفت، در این مسابقه با ورزشکارانی از تیم دانشگاه آزاد و فولاد مبارکه اول و سوم شدند.

در دو ۴ در ۴۰۰ متر امدادی، تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد با زمان ۳:۰۹.۷۶ دقیقه  نایب قهرمان شد، در این مسابقه تیم های فولاد مبارکه و مس کرمان اول و سوم شدند.

کیا در پرش طول قهرمان شد، 

حمید رضا کیا از تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد با ۷.۴۵ متر قهرمان شد، و حسین بیزار از تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با ۶.۹۱ متر در رده هفتم قرار گرفت،در این مسابقه با ورزشکارانی از دانشگاه آزاد و فولاد مبارکه دوم و سوم شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز