فرمانده انتظامی استان البرز خبرداد:

دستگیری ۱۲ اوباش سابقه دار در البرز/ تحرکات اراذل و اوباش رصد می شود

۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۰۹:۰۳:۳۸
کد خبر: ۱۰۶۰۴۰۹
دستگیری ۱۲ اوباش سابقه دار در البرز/ تحرکات اراذل و اوباش رصد می شود
فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش و دستگیری 12 نفر از اوباش سابقه دار گفت: همه تحرکات اراذل و اوباش رصد می شود و این افراد با انجام کوچکترین خطا دستگیر و تحویل مراجع قضائی می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: در اجرای طرح سراسری مبارزه با اوباش گری در سطح کشور، پلیس امنیت عمومی استان البرز با رصد تحرکات 12 نفر از اوباش شناسنامه دار شهرستان کرج متوجه شدند که نامبردگان در فضای حقیقی و مجازی با عربده کشی اقدام به برهم زدن نظم و امنیت عمومی کرده اند.

سردار محمدیان افزود: در ادامه ماموران با هماهنگی مقام قضائی در چند عملیات منجسم و غافلگیرانه همه افراد شناسایی شده را دستگیر و به پلیس امنیت عمومی استان البرز منتقل کردند.

این مقام انتظامی با هشدار به کسانی که با اوباشی گری نظم و امنیت شهروندان را مختل می کنند، گفت: همه تحرکات اراذل اوباش در فضای مجازی و حقیقی رصد می شود و نامبردگان در صورت انجام کوچکترین خطا دستگیر و برابر قانون با آن ها برخورد می شود.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به تشکیل پرونده و انتقال متهمان به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: پلیس آماده است تا برابر قانون با هر گونه بی نظمی و اوباش گری برخورد کند و شهروندان می توانند افرادی را که امنیت و نظم عمومی محل زندگی شان را مختل کرده اند را از طریق شماره تلفن 110 به ماموران معرفی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز