۵۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در بافق برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۴:۲۳:۴۲
کد خبر: ۱۰۶۰۶۹۲
۵۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در بافق برگزار می‌شود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق گفت:به مناسبت هفته دفاع مقدس ( ۳۱ شهریور تا ششم مهر) ۵۰ برنامه مختلف در زمینه‌های اقتصاد مقاومتی، جهادی و فرهنگی در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "سرهنگ پاسدار محسن نصیری" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق  بااشاره به گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس  به برگزاری یادواره شهدای شهرستان افزود: این یادواره سوم مهرماه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در امامزاده  عبدالله (ع) شهر بافق برگزار می‌شود.

وی، خون شهدای دوران مقدس  را در امتداد راه سرخ شهدای کربلا دانست و با بیان اینکه یادواره شهدا با هدف ترویج فرهنگ شهادت  برگزار می‌شود، تصریح کرد: مخاطب اصلی نوجوانان و جوانان همیشه در صحنه هستند که چهل سال قبل در پیدایش انقلاب اسلامی و خلق حماسه دفاع مقدس، همسالان آنها نقش بی بدیلی ایفا کردند.

 نصیری هدف از برگزاری این یادواره را توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، تقویت روحیه انقلابی و ارایه الگوی ارزشی به جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: مصون سازی جامعه در برابر تهاجم‌ فرهنگی دشمن از دیگر اهداف برگزاری این یادواره است.

وی تصریح کرد: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس هیچ وقت خانه نشین نشدند و ذلت را هم انتخاب نکردند بلکه انتخابی آگاهانه با بصیرت و عشق به مکتب حیات‌بخش اسلام ناب محمدی(ص) انجام دادند و از ارزش‌های اسلام  و انقلاب دفاع کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق با اشاره به اینکه رمز شهدا ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان نظام است ،بیان کرد: خون شهدا در هشت سال دفاع مقدس،  نظام اسلامی را در برابر توطئه های مختلف  بیمه کرد و در حال حاضر  که در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس قرار داریم جوانان عزیز همچنان پای کار انقلاب هستند و از دستاوردهای آن پاسداری می‌کنند.

سرهنگ نصیری برگزاری دومین کنگره چهار هزار شهید استان یزد در اسفندماه ۹۹ و تشکیل ۲۲ کمیته فرهنگی در استان را یادآور شد و بر ضرورت فعالیت تمامی دستگاه‌های دولتی و اجرایی بافق در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و حفظ فاصله فیزیکی تاکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز