رقابت‌های لیگ برتر ورزش زورخانه ای کشور:

صعود تیم ورزش زورخانه ای تراب به مرحله نیمه نهایی رقابت ها

۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۴:۴۳:۴۸
کد خبر: ۱۰۶۰۷۱۰
تیم ورزش زورخانه ای "تراب" نماینده کردستان در هفته پایانی مرحله نخست لیگ برتر ورزش زورخانه ای کشور به مصاف تیم سیدالشهداء استان سیستان و بلوچستان رفت و با شکست این تیم موفق شد به عنوان تیم دوم این گروه به مرحله نیمه نهایی صعود کند.
به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج؛ رقابت‌های لیگ برتر ورزش زورخانه ای کشور روز پنجشنبه 21 شهریورماه در شهر زاهدان پیگیری شد.
این مسابقات که در سال 98 به علت شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بود با تایید ستاد مبارزه با این ویروس در ورزش از هفته گذشته دوباره آغاز به کار کرد.
در لیگ برتر ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی کشور هشت تیم در 2 گروه حضور دارند که استان کردستان با سه تیم در این رقابت ها شرکت کرده است.
در ادامه رقابت های لیگ برتر ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی کشور و در گروه(الف) صبح روز گذشته تیم ورزش زورخانه ای "تراب" نماینده کردستان در شهر زاهدان و در زورخانه حضرت ابوالفضل(ع) به مصاف تیم سیدالشهداء نماینده استان سیستان و بلوچستان رفت و موفق شد با کسب 338 امتیاز در مقابل 294 امتیاز تیم میزبان به پیروزی دست پیدا کرده و به عنوان تیم دوم این گروه به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

بدین ترتیب از گروه(الف) تیم های علی بن ابیطالب محلات و آزادگان محمد رسول الله شهرستان سقز و از گروه(ب) نیز 2 تیم "مقاومت" و "تراب" از استان کردستان به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کردند.

گفتنی است؛ مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ برتر ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی کشور با حضور چهار تیم برتر طی روزهای هفتم و هشتم مهرماه سال جاری به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز